دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران:

عشایر در تامین امنیت غذایی و تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران گفت: عشایر نقش بسیار مهمی در تامین امنیت غذایی کشور و تولید و گوشت قرمز دارند که باید با حمایت‌های لازم به حفظ و ارتقای تولید محصولات دامی از سوی این قشر کمک کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۴۷
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

سردار سیدضیاء الدین حزنی روز یکشنبه در همایش تکریم شبانان و گله داران عشایر بسیجی ومعتمدان و سران ایلات و طوایف استان هرمزگان افزود: عشایر در تمامی دوران ها نقش اساسی و تاثیرگذاری را در انقلاب اسلامی داشته اند و در زمینه ی تحقق اقتصاد مقاومتی در جهت ایجاد اشتغال و تولید هم بی بدیل و اثر بخش بوده اما.
وی نقش عشایر در روند پیروزی های انقلاب اسلامی را نیز بی بدیل دانست و اظهارداشت: امام راحل به راستی عشایر را ذخایر انقلاب دانسته، چرا که عشایر سابقه ای طولانی و درخشان در مبارزه با استگبار و تجاوز گری در قبل و بعد از انقلاب داشته اند.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران ابرازداشت: عشایر از اول انقلاب تا حال در معادلات سیاسی و اجتماعی حرف اول را زده و به دلیل روحیه سخت کوشی و دلاوری نقش مهمی در اقتصاد و تامین امنیت مرزها دارند.
سردار حزنی همچنین به اقدام های دشمنان اسلام در برهم زدن اتحاد و همبستگی عشایر و طوایف اشاره کرد و بیان داشت: عشایر همواره در کنار مسوولام و فرزندان انقلابی خود در مقابل این مکر و حیله دشمنان مانند کوه ایستاده اند و اتحاد خود را از دست نداده اند.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکیدداشت: اقتصاد یکی از عوامل امنیت است که رهبر معظم انقلاب هم بر این امر تاکید فراوان دارند و اگر بخواهیم امنیتی پایدار در این استان داشته باشیم، باید در زمینه ی تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش نماییم که در این میان نقش عشایر در جهت ایجاد اشتغال وتولید بسزا و اثر بخش می باشد.
در پایان این همایش از شبانان و گله داران عشایر استان هرمزگان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار