امام جمعه شهرستان هیرمند:

جای خالی سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی هیچگاه پر نخواهد شد

راشکی گفت: بر ضرورت بصیرت افزایی و ساماندهی نیروهای فعال و پرتلاش و جهادی در پایگاه‌های مقاومت بسیج و تداوم جلسات مستمر و منظم، با برنامه‌های کاربردی و پربار توسط حلقه‌های صالحین تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۱۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی آل حبیب، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند، در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان، پس از ارائه گزارش کار، به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز و اتفاقات اخیر پرداخت.

حجت الاسلام راشکی، امام‌جمعه شهرستان هیرمند در این جلسه بر ضرورت بصیرت افزایی و ساماندهی نیروهای فعال و پرتلاش و جهادی در پایگاه‌های مقاومت بسیج و تداوم جلسات مستمر و منظم، با برنامه‌های کاربردی و پربار توسط حلقه‌های صالحین تأکید کرد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در مراسم فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام حسن مجتبی(ع) فرمودند؛ در اغتشاشات اخیر بسیج مظلوم واقع شد، و در این ماجرا عزیزانی همچون سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی، پرپر شـــدند که جای خالی آنان هیچگاه پر نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی آل حبیب، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هيرمند نیز ضمن ابراز تأسف از شهادت مظلومانه مسئول اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و همرزمانش در ماجرای جمعه سیاه زاهدان، تصریح کرد: بسیجیان سلحشور و پاسداران جانبرکف تا پای جان در راه حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند،.

وی افزود: پاسداران، بدخواهان و مخلان نظام مقدس و امنیت مملکت اسلامی را با پاسخی دندان شکن و پشیمان کننده به سزای اعمال ننگینشان خواهند رساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار