پیام تبریک امام جمعه و فرماندار شهرستان مهریز به مناسبت هفته نیروی انتظامی

در این پیام امده است: بی‌تردید امنیت و آرامش کشور، مرهون فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است...
کد خبر: ۹۴۶۱۰۰۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام والمسلمین محی الدینی امام جمعه و محمد دهقان بنادکی فرماندار شهرستان مهریز طی پیامی مشترک آغاز هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است. (مقام معظم رهبری)

نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نماد اقتدار، نظم، مهربانی و رأفت در جامعه هستند و با حضور ایثارگرانه خود، سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی، در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، و برقراری نظم و آرامش در کشور هستند.

بی‌تردید امنیت و آرامش کشور، مرهون فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است، که در سایه مجاهدت آنان، فضایی آرام و مناسب برای رشد و توسعه جامعه اسلامی مهیا شده است.

اینجانبان ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر فرماندهی مقتدر و کارکنان توانمند نیروی انتظامی شهرستان دارالولایه مهریز که با تدبیر شایسته، تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهرستان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرائم تأمین می‌کنند، تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و مؤید باشند.

عبدالرضا محی الدینی
امام جمعه شهرستان مهریز

محمد دهقان بنادکی
فرماندار شهرستان مهریز

ارسال نظرات
آخرین اخبار