خبرهای داغ:

«مهسا امینی» بهانه است؛ دشمنان اصل اسلام و ایران را نشانه رفته اند

مسئول سیاسی سپاه استان سمنان با بیان اینکه در فتنه های اخیر مهسا امینی بهانه است، گفت: دشمنان با برنامه ریزی قبلی اصل اسلام و ایران را نشانه رفته اند.
کد خبر: ۹۴۶۰۶۶۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که علما و روحانیون شهرستان و ائمه جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان حضور داشتند، حجت الاسلام ابراهیمی مسئول سیاسی سپاه استان سمنان به تشریح اتفاقات اخیر در کشور پرداختند و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در این راستا بر توجه به جهاد تبیین و تعمیق بیانات رهبر انقلاب در جامعه به عنوان فصل الخطالب تاکید کردند.

او با بیان اینکه در فتنه های اخیر مهسا امینی بهانه است، افزود: دشمنان با برنامه ریزی قبلی اصل اسلام و ایران را نشانه رفته اند.
ابراهیمی تصریح کرد: امروز تردید و ایستایی جایز نیست و باید موضعمان را روشن کنیم چرا که اسلام و اصل نظام را هدف گذاری نمودند و سوریه سازی ایران در دستور کار است و خواص و علما و دانشگاهیان و موثرین باید موضع خود را روشن بیان و تبیین نمایند
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با خیرمقدم به انتظارات جامعه از علما و روحانیون پرداخت.
این همایش با موضوع نقش حوزه‌های علمیه و روحانیت در «جهاد تبیین»، برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها