خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای پیشبرد اهداف سودمند است

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: استفاده از تجربیات و اندوخته‌های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای ما بسیار سودمند است و می‌تواند کمک بزرگی در پیشبرد اهداف ما داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۶۰۶۰۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در هیأت اندیشه ورز کارکنان و پیشکسوتان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان که با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی در واقع پیروی کردن از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی افزود: در روایات داریم پیامبر بزرگ اسلام(ص) مکرراً از شهدا و رزمندگان احد یاد می‌کردند، حضرت زهرا (س) نیز بر سر مزار حمزه حضور می‌یافتند و حتی از خاک مزار ایشان تسبیح درست کرده بودند و حضرت امیرالمومنین علی(ع) نیز از اصحاب شهیدش به نیکی یاد می‌کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: علاوه بر اینکه بر ما وظیفه بوده از باب ادب از پیشکسوتان یادی کنیم و از آنها تجلیل کنیم، استفاده از تجربیات و اندوخته‌های این بزرگواران برای ما بسیار سودمند است و می‌تواند کمک بزرگی در پیشبرد اهداف ما داشته باشد.

یکی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نیز در ادامه گفت: رمز پیروزی رزمندگان و ماندگاری دفاع مقدس اخلاق متعالی رزمندگان بود.

علی حسنی ادامه داد: اخلاق متعالی رزمندگان همگان را شیفته خود می‌کرد، به عنوان نمونه در یکی از عملیات‌ها افراد شهید بروجردی منافقی را دستگیر کرده بودند و پیش ایشان آوردند، فرد منافق به ایشان بی‌احترامی کرده بود ولی ایشان با سعه صدر و با مهربانی تمام با وی برخورد کرده بود که این امر باعث شده بود، فرد منافق جذب شهید بروجردی شود و در تاریخ دوران دفاع مقدس از این داستان‌ها بسیار فراوان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان ما ظاهر و باطنشان یکی بود و هر آنچه می‌گفتند در عمل نیز آن را به اثبات می‌رساندند، اما متاسفانه در روزگار فعلی ما این موضوع کم رنگ شده و بعضی از مسئولین حرف‌های می‌زنند و در عمل طور دیگری عمل می‌کنند و یکی از دلایل ایجاد نارضایتی و اعتراضات سال‌های اخیر نیز همین موضوع بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار