خبرهای داغ:

تشریح فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج از توابع شهرستان دهاقان فعالیت های شاخص این پایگاه را تشریح کرد
کد خبر: ۹۴۶۰۵۸۵
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

رحیم غزالی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج در گفتگو با خبرنگار بسیج در دهاقان اظهار داشت: این پایگاه در طول سال با همکاری بسیجیان و سایر مجموعه‌های فرهنگی موجود در روستا  در راستای تحقق اهداف سازمانی و  انقلاب اسلامی ایران تلاش می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این پایگاه در  حوزه فرهنگی هنری گفت:با تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی  و دبیری پایگاه در این قرارگاه    تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی  با همکاری  اعضای قرارگاه گرامی داشته می‌شود و  اقداماتی بنا به توان مجموعه‌های فرهنگی  برگزار می‌شود.

غزالی به فعالیت‌های  این پایگاه در راستای برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: با همکاری بسیجیان  آموزش دیده و در راستای افزایش امنیت محله گشت‌های رضویون  در ساعات مختلف انجام می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج گفت: این پایگاه با مساعدت خیرین در زمان کرونا که بسیاری از مشاغل دچار مشکل شدند، بسته‌های معیشتی توزیع نمود.

غزالی ادامه داد: با توجه به  اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، بسیجیان  این روستا اقدام به  فعالیت در عرصه صنایع دستی و همچنین تولید محصولات کشاورزی سالم گام برداشته اند که کمک بزرگی به اقتصاد روستایی بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج با اشاره به فعالیت‌های این پایگاه در عرصه تعلیم و تربیت گفت: این روستا دارای دو مسجد است که با مساعدت امام جماعت‌های این دو مساجد کلاس‌های طرح صالحین  و قرآن  برای سنین مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که  بسیجیان این روستا توانسته اند در برخی از موضوعات  علمی  بسیار موفق عمل کنند گفت: یکی از بسیجیان توانسته است یک قطعه بسیار مهم و ضروری را برای اتاق عمل اختراع و به ثبت رساند، همچنین در جهت  کمک به دانش آموزان  روستا کلاس‌های تقویتی برگزار و در ابتدای سال تحصیلی لوازم التحریر توزیع شد.  

غزالی همچنین گفت: روستای دزج جوانان با استعدادی در حوزه ورزش دارد که با کمترین امکانات  رتبه‌های استانی و شهرستانی کسب کرده اند  و ضرورت دارد حمایت‌های لازم را دریافت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار