تفکر انقلابی و جهادی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است/امروزه جهاد کارگران ما بیشتر از گذشته است

قورزایی گقت: قشر اصناف و بازاری دیروز در جبهه رودررو با دشمن و امروز در خط تولید همچنان پای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی ایستاده و نقش موثری در گردش تولید ملی دارند.  
کد خبر: ۹۴۵۹۹۸۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

سرهنگ پاسدارمحمدقورزایی، مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش اصناف مومن و انقلابی در مراحل مختلف انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس در بخش‌های مختلف مثال زدنی و انکارناپذیر است.
 
وی با تاکید بر این مطلب که نقش قشر اصناف و بازاری در دوران هشت سال جنگ نابرابر عراق علیه ملت ایران بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: در کنار پشتیبانی تمام قد از رزمندگان دفاع مقدس در آن دوران با کمک اصناف و بازاریان انجام شد.
 
سرهنگ قورزایی حضور کارگران بسیجی در دوران دفاع مقدس را همواره دوشادوش دیگر اقشار جامعه و حتی جلوتر از دیگران در میدان نبرد در دفاع از کیان این مرز و بوم ارزشمند دانست و تصریح کرد: این قشر از جامعه اکنون نیز برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان با تمام توان در حال ارائه خدمات بوده تا چراغ واحدهای تولیدی روشن و چرخ شان در گردش باشد.
 
قورزایی اذعان کرد: این افراد دیروز در جبهه رودررو با دشمن و امروز در خط تولید همچنان پای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی ایستاده و نقش موثری در گردش تولید ملی دارند.
 
وی گفت: در زمان جنگ ظرفیت های مردمی به کمک نیروهای نظامی آمد و توانستیم از تهدیدهای موجود به عنوان فرصت استفاده کنیم، امروزه جهاد کارگران ما بیشتر از گذشته است به طوری که مقام معظم رهبری بارها اهمیت و ارزش کارگران را گوشزد کرده‌اند و کارگران را ستون فقرات اقتصاد یک جامعه دانسته‌اند.
 
مدیر سازمان بسیج کارگری استان خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان در تمام بحران های کشور از جمله سیل، زلزله و ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند و از منافع خود گذشته و به دلیل سلامت مردم در دوران شیوع کرونا صنف های خود را تعطیل کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار