صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی قم در هفته دفاع مقدس

آئین صبحگاه مشترک بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در سالن ورزشی ناحیه 2 قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۸۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، ایام سالروز شکست حصر آبادان را از مناسبت های ویژه دوران دفاع مقدس خواند و پندها و دستاوردهای آن دوران به همراه تبعیت از ولایت را شرط عبور از فتنه های موجود دانست.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در این مراسم، با گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت، از فرهنگیان بسیجی خواست تا با حضور موثر در صحنه اجازه ندهند عوامل نفوذی با تحریک دیگران، آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی را زیر سوال ببرند.

همچنین سرهنگ «حسن بیاتی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم نیز حضور گروه‌های جهادی، ایثارگر و نیروهای انقلابی را از ویژگی‌های متمایز فرهنگیان بسیجی استان برشمرد.

در این آئین، 13 تن از فرهنگیان بسیجی به ترتیب در شاخصه های الگوی برتر ایثارگری به نام های حسین ملکی، علی اکبر ریحانی، امیر ابراهیمی خاکباز و سید خلیل موسوی اصل، الگوی برتر گروه های جهادی، به نام های سید محمدعلی بحرینی، فضل الله قمقامی، ابوالفضل منوچهری زاده، فضل الله فیروزکوهی، عباس اسکندری پور و الگوی برتر عفاف و حجاب به نام های فرشته زینلی، زهرا پاکدامن، صغری میرزایی، زهرا فخر روحانی و فراهانی با تقدیم هدایایی، تجلیل شدند.

همچنین مدیرکل بسیجی آموزش و پرورش استان قم نیز با اهداء هدایایی از سوی سردار موحد فرمانده سپاه استان قم مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم فوق، حجت الاسلام و المسلمین جعفر آزادمنش جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم، روسای نواحی چهارگانه آموزش و پرورش و شهرستان های کهک، جعفرآباد و بخش خلجستان و جمعی از مدیران مدارس، معلمان و کارکنان بسیجی آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

ارسال نظرات