خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

دشمنان اسلام به دنبال ترویج ابتذال در کشور ما هستند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان اسلام به دنبال ترویج ابتذال در کشور ما هستند تا بنیان خانواده، تربیت نسل مومن انقلابی و در نهایت پایه‌های نظام اسلامی متزلزل شود.
کد خبر: ۹۴۵۹۷۱۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در یادواره بانوان شهیده تویسرکان در چارچوب کنگره لشکر فرشتگان تاریخ ساز، حجاب را از مهمترین نمادهای جمهوری اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: پوشش بانوی ایرانی اسلامی، در فرهنگ تربیت و تمام شئون زندگی و جامعه کشور اثرگذار است.

وی افزود: دشمنان اسلام به دنبال ترویج ابتذال در کشور ما هستند تا در جامعه فساد گسترش یابد و در نهایت بنیان خانواده، تربیت نسل مومن انقلابی و در نهایت پایه‌های نظام اسلامی متزلزل شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، کشوری را که در آن فرهنگ ایثار و شهادت نباشد، کشور مطلوب آمریکا دانست و گفت: حضور بانوان محجبه در این یادواره در راستای امر به معروف است.

سرهنگ کامران کریمی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز وجود ۱۰ بانوی شهیده و ۲۲ بانوی جانباز در تویسرکان را نمایانگر عمق توجه این قشر به فرهنگ ایثار و شهادت قلمداد کرد و گفت: استقلال و عزت ایران اسلامی مرهون رشادت شهدا و رزمندگان است.

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به جایگاه چهاردهمی اقتصاد ایران در جهان گفت: کشور ما در شاخص سرعت پیشرفت علمی در رتبه چهارم جهان است.

حسین افشاری افزود: دشمن همواره با توطئه‌های مختلف به دنبال کند کردن روند پیشرفت کشور ما است.

وی با بیان اینکه، شکل گیری تمدن اسلامی از اهداف نظام اسلامی است، گفت: بیانیه گام دوم ،نقشه راه ما است.

دشمنان اسلام به دنبال ترویج ابتذال در کشور ما هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار