خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

دفاع مقدس تجلی و ادامه راه و مکتب عاشوراست

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان بااشاره به اینکه دفاع مقدس تجلی و ادامه راه و مکتب عاشورا است، گفت: با مرور وصیت‌نامه شهدا می‌بینیم که ایشان نیز ادامه دهنده و رهرو همان مکتب بوده‌اند.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۷۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: برای رسیدن به خدا یک مسیر وجود دارد و آن هم اهل بیت(ع) و اولیای الهی هستند و به غیر از قرآن و اهل بیت(ع) راهی به سوی خدا وجود ندارد و هرچه به غیر از آن باشد فانی است.

وی افزود: آنچه به کار ما ارزش می‌دهد خدایی بودن آن است، اهل بیت جاودانه شدند چراکه متوسل به خدا بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهدای عاشورا زنده هستند، گفت: این مکتب زنده است چراکه رنگ خدایی دارد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس تجلی و ادامه راه و مکتب عاشورا است، ادامه داد: با مرور وصیت‌نامه شهدای دفاع مقدس می‌بینیم که ایشان نیز ادامه دهنده و رهرو همان مکتب بوده‌اند، جوانانی غیور که شیفته شهادت بودند و رهروان واقعی حضرت امام (ره) و این نتیجه تربیت در مکتب عاشورا است.

نجاری در ادامه با اشاره به رویدادهای چند روز اخیر گفت: در روزهای اخیر مرگ مهسا امینی با مرگی طبیعی در مکانی متفاوت و زمانی متفاوت اتفاق افتاد و بدون شک ما نیز از مرگ هموطن خود آزرده خاطر هستیم اما با رصد پیامدهای آن از فضای مجازی و رسانه‌های ضد انقلابی که به این رویداد پرداخته‌اند در می‌یابیم که این مساله به بازیچه‌ای برای نا امن کردن جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار