حسن پور:

اصناف و بازاریان آماده جانفشانی در راه ارزش ها و تمامیت ارضی کشور هستند

مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: اصناف و بازاریان همچون گذشته گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) آماده جانفشانی در راه ارزش ها و تمامیت ارضی این سرزمین هستند.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۶۳
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

اصناف و بازاریان آماده جانفشانی در راه ارزش ها و تمامیت ارضی کشور هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج تجمع بزرگ بازاریان بازار تهران در اعتراض به هتک حرمت به مقدسات صبح امروز  در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ضمن حضور در این تجمع بزرگ اظهارداشت: اصناف و بازاریان با حضور در این محل یکصدا به خروش آمدند تا ضمن لبیک به همه ارزش ها، ریشه آشوبگری و توهین به مقدسات دینی و الهی را بخشکانند.

حسن پور اظهارداشت: اصناف و بازاریان امروز گردهم آمدند تا به دشمنان بفهمانند که مردم ولایی ایران همیشه در صحنه بوده و از قرآن، عترت  اهل بیت (ع) و تمام ارزش های دینی دست برنمی دارند و این بار نیز تیر دشمنان به سنگ خورده است.

وی تاکید کرد: اصناف و بازاریان همچون گذشته گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) آماده جانفشانی در راه ارزش ها و تمامیت ارضی این سرزمین هستند.

 مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پایان از نیروی های حافظ امنیت و فراجا که مظلومانه ایستادند و امنیت کشور را حفظ کردند، تشکر و قدردانی کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار