خبرهای داغ:

ایجاد شبهه یکی از حربه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی است

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: یکی از حربه‌ای دشمنان امروز در فضای مجازی و ماهواره‌ها ایجاد شک و شبهه در بین آحاد جامعه است.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۸۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

ایجاد شک یکی از حربه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در مراسم شهادت امام رضا علیه السلام در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود که به همت کانون مرکزی خادمیاران رضوی این شهرستان برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه تقوا در همه شئونات زندگی انسان مهم است و باید بدان توجه نمود، اظهار کرد: تقوا مرتب و درجاتی دارد که همه باید تلاش کنیم به درجات بالای آن برسیم.
او با بیان اینکه عبادت و بندگی خدا سبب تقوا الهی می‌شود، گفت: امروز آنچه نیاز جامعه ماست توجه به تقوای اللهی و ولایت مداری و بندگی است.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد شک و شبهه برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند، افزود: باید مراقب باشیم و نگذاریم این شک و شبهه در جامعه اثرگذار شود و این با تبعیت و بندگی الهی میسر می‌شود.
او دوران دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و گفت: در این دوران همه مردم با اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت در مقابل دشمنان ایستادند و پیروز شدند و امروز نیز باید در این مسیر حرکت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها