مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

عامل اصلی پیروزی و عزت ملت ایران ایمان و نیروی انسانی بود

حجت الاسلام خوش رو گفت: سپردن کار به جوانان و مدیریت عملیاتهای متعدد توسط آنها یکی از دلایل مهم پیروزی در جنگ هشت سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۴۵۹۰۱۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجدجامع شهرستان مهرستان نشست روشنگری با سخنرانی مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه مهرستان برگزارشد.

وحیدخوش رو، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس خسارت هایی برای کشور ما در پی داشت اما منافع و درسهای عبرت آموز آن برای ملت ما بیشتر بود.

وی با اشاره به این مطلب که دشمن در همه حال وجود دارد اما ترفندهای آن عوض شده، افزود: عامل اصلی پیروزی و عزت ملت ما اکنون امکانات مادی و نظامی پیشرفته نیست بلکه عامل ایمانی و انسانی است.

حجت الاسلام خوش رو سپردن کار به جوانان و مدیریت عملیاتهای متعدد توسط آنها را یکی از دلایل مهم پیروزی در جنگ هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: در در جنگ نابرابر هشت سال دفاع مقدس اکثرفرماندهانی که این جنگ را اداره کردند جوان بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان تصریح کرد: باتوجه به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر جوان گرایی، در مشکلات پیش رو کار با ورود جوانان حل خواهد شد و باید مدیریت کشور به جوانان واگذارشود.

این مسئول درادامه به تبیین اختشاشات درکشور و مسئله فوت مهسا امینی پرداخت و مسئله را برای عموم مردم روشنگری کرد.

ارسال نظرات