رزمندگان گنج نهان انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ سنچولی گفت:رزمندگان و خانواده شهدا میراث بزرگ انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۶۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل با رزمنده دفاع مقدس محمد رضا بارانی دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در این دیدار گفت: شهدا و یادگاران دفاع مقدس گنج نهان انقلاب هستند که با رشادت و از خود گذشتگی به همه ما درس غیرت و شجاعت دادند که باید این رشادتها و از خود گذشتگی ها الگوی نسل جوان و نوجوان قرار گیرد .

سنجولی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس جبهه استکبار با تمام توان پای کار آمد تا انقلاب نوپای امام راحل را نابود کنند، افزود:دشمنان در جنگ نابرابر با رشادت مردم غیور ایران اسلامی مواجه شدند که به ندای امام و رهبر خویش لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما با ایستادگی و مقاومت اجازه تصرف  یک وجب از خاک میهن را به استکبار ندادند و  برای وجب به وجب این خاک خون داده ایم که همه این رشادتها را مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران هستیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل ادامه داد: آن روزی که دشمن از مرزهایمان به ما حمله ور شد فکر نمی کرد ملت ما بتواند از خودش دفاع کند ملت ما را ضعیف پنداشته بود که به ما حمله کرد دنیای استکبار هم که رژیم بعث عراق و شخص صدام حسین را در حمله به مرزها ما تخریک کرد ملت ما را ضعیف انگاشته بود .

این مسئول دیدار و قدر دانی از ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس را یک افتخار بزرگ دانست و اظهار داشت: رزمندگان و خانواده شهدا میراث بزرگ انقلاب اسلامی هستند که ملت به شما افتخار می کند و انقلاب اسلامی هرجه که دارد چه در برکت رشادت و از خود گذشتکی شما پیشکسوتان دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار