فرمانده سپاه استان البرز خبر داد؛

اجرای رزمایش «همکلاسی مهربان» در استان البرز/ یک هزار و 200 بسته لوازم التحریر توزیع می شود

فرمانده سپاه استان البرز از اجرای رزمایش «همکلاسی مهربان» در این استان به منظور توزیع یک هزار و 200 بسته لوازم التحریر و کیف میان دانش آموزان کم برخوردار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۷۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در حاشیه اجرای رزمایش «همکلاسی مهربان» که در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بسیجی علی اصغر قورت بیگلو گفت: برنامه های بسیاری در این هفته توسط سپاه و بسیج در سراسر استان البرز برگزار می شود.

وی مطرح کرد: یکی از برنامه های بسیار زیبا و خوشایند، برگزاری رزمایشات کمک های مومنانه برای دانش آموزان کم بضاعت است. امروز رزمایش همکلاسی مهربان به مناسبت هفته دفاع مقدس کلید خورد که در این مرحله، یک هزار و 200 بسته لوازم التحریر و کیف که به همت سپاه استان البرز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای دانش آموزان کم برخوردار استان تهیه شده، به این افراد اهدا می شوند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه هزینه کرد برای نسل جوان، سرمایه گذاری است، اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان، آینده این نظام و انقلاب را تشکیل می دهند، اگر در زمینه تربیت آن ها تلاش و خوب هزینه کنیم، بسیاری از مشکلات فرهنگی برطرف می شود و در آینده کشور قوی و قدرتمندی خواهیم داشت که در همه دنیا حرفی برای گفتن دارد.

سردار حیدرنیا بیان کرد: بسیاری از دانشمندان، بزرگان و عرفای ما که موجب افتخار این کشور و نظام هستند، از پشت همین میز و نیمکت ها برخاسته اند. بنابراین باید بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری، به صورت ویژه روی نسل نوجوان و دانش آموز کار کرده و با توجه به اینکه پس از دو سال وقفه مدارس بازگشایی شده اند، به ایجاد شور و نشاط میان خانواده ها و دانش آموزان کمک کنیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار