دهه آینده متعلق به قشر جوان و نوجوان است

رضایی گفت: خاستگاه انقلاب اسلامی فرهنگی و دینی است، بنابراین مهمترین بخشی که باید این انقلاب و ارزشهای آن خوب شناخته شود و حفظ کند نسل جوان است.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۱۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سرگرد پاسدار علی رضایی، معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج زابل در نشست سیاسی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: دشمنان مرتب در حال بزرگ نمایی ضعفها و ایجاد شبهات برای جامعه بویژه جوانان هستند که می بایست خانواده ها در این زمینه دقت و رفع شبهه کنند .

وی با اشاره به این مطلب که خاستگاه انقلاب اسلامی فرهنگی و دینی است، بنابراین مهمترین بخشی که باید این انقلاب و ارزشهای آن خوب شناخته شود و حفظ کند نسل جوان است، افزود: این نمی شود مگر با تبین ارزشهای انقلاب و برکات و ثمرات انقلاب و آن هم با برگزاری جلسات بر جوانان کشور میسر می شود .

رضایی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه شدن آن ذر جامعه خیر و برکاتی دارد که ما در شکل گیری جبهه مقاومت شهید دهه هفتادی برای دفاع از حرم اهل بیت گام در عرصه جهاد و شهادت می گذارد که این امر جزء درویشهای انقلاب و دفاع مقدس است.

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ثمراتش نه تنها شامل مملکت و کشورمان شده است بلکه ثمرات آن در خیلی از کشورهای دیگر مشاهده میشود لبنان و حزب الله لبنان، عراق و سوریه و جبهه مقاومت، فلسطین و گروه های مقاومت که رژیم صهیونیستی را زمین گیر نموده است .

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی در جهان و منطقه طبق فرموده امام راحل صادر خواهیم کرد، این انقلاب امروز صادر شده و انشاالله جهانی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار