در پی اغتشاشات اخیر:

بیانیه محکومیت مجمع بسیجیان شهرستان تفرش در پی حوادث و ناآرامی‌ها

خواستار محاکمه سریع اراذل و منافقانی هستیم که با سوءاستفاده از رأفت اسلامی اقدام به آتش زدن مساجد و قرآن و هتک حرمت مقدسات و برداشتن معجر از سر نوامیس ملت موحد ایران کرده‌اند و فراموش کرده‌اند که این دیار کهن بیش از هزاران سال و حتی پیش از هخامنشیان جایگاه والای زن و حرمت پوشش بانوانش را درک کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۴۴
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ در پی حوادث و ناآرامی‌ها اخیر مجمع بسیجیان شهرستان تفرش بیانیه‌ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

مجمع بسیجیان شهرستان تفرش ضمن ابراز تأثر و تألم خویش، با خانواده مهسا امینی و مجروحان و خانواده شهدای امنیت ایران، این آسیب جانکاه را به ملت غیور ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه و شهدا و درگذشتگان حادثه، آرامش ابدی و برای بازماندگان طلب صبر می‌نماید. ازآنجاکه این اتفاق موجب جریحه‌دار شدن احساسات بسیاری از مردم شریف ایران شد، شایسته است دستگاه‌های ذی‌ربط بر اساس دستور روسای محترم قوای سه‌گانه کشور، ضمن بررسی دقیق و همه‌جانبه موضوع، نتایج آن را به اطلاع مردم و افکار عمومی برسانند و در صورت قصور یا تقصیر احتمالی با متخلفین برخورد لازم صورت پذیرد. در این ماجرا بیان چند نکته ضروری است:

۱. بدیهی است شبکه‌های ماهواره‌ای مربوط به استکبار و منافقین و ممالک تازه به دوران رسیده وقاحتشان برای ملت کهن ایران قابل‌تأمل است که ناگهان از آمریکا و انگلیس تا ایادی سفاک و خون‌ریزشان یک‌صدا و با تمام توان به بازتاب سناریوی ذهنی هرج‌ومرج طلبانه می‌انجامند؛ و این موضوع، بیش‌ازپیش اهمیت سامان بخشیدن به مسئله نظارت بر اجرای سیاست‌ها و نیز پیشنهاد سازوکار برای ارزیابی کارآمدی و اثربخشی سیاست‌ها را بارز می‌سازد.

۲- امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) فرمود: هنگام فتنه، چون شتر دوساله باش، نه پشتى دارد تا سوارش شوند و نه شیری که بدوشند چنان زى که در تو طمع نبندند؛ و به تعبیر رهبر فرزانه‌ی انقلاب؛ دو جمله حیاتی و جاودان قرآن یعنی تواصی به حق و تواصی به صبر برای همیشه و بخصوص برای امروز ما یک دستورالعمل اساسی است و صبر به معنای پایداری، ایستادگی، خسته نشدن و خود را در بن‌بست ندیدن است.

مجمع بسیجیان شهرستان تفرش، حمایت قاطع خود را از حافظان امنیت اعلام می‌دارد. همچنین از نیروی انتظامی تقاضا داریم به‌منظور تأمین آرامش خاطر بیش از ۸۵ میلیون شهروند ایرانی و میلیون‌ها نفر از علاقه‌مندان این آب‌وخاک، ملاحظه دقیق بر دوقطبی سازی جامعه توسط منافقان صورت گیرد که ثمره دوقطبی‌ها در منطقه ما مشخص است و بازنده قطعی آن سرزمینی شد که عرصه نبرد مردمانش بود. به همین منظور خواستار محاکمه سریع اراذل و منافقانی هستیم که با سوءاستفاده از رأفت اسلامی اقدام به آتش زدن مساجد و قرآن و هتک حرمت مقدسات و برداشتن معجر از سر نوامیس ملت موحد ایران کرده‌اند و فراموش کرده‌اند که این دیار کهن بیش از هزاران سال و حتی پیش از هخامنشیان جایگاه والای زن و حرمت پوشش بانوانش را درک کرده است.

والسلام علی من اتبع الهدی

مجمع بسیجیان شهرستان تفرش

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار