خبرهای داغ:
خطیب جمعه شهرستان بهار:

انقلاب اسلامی برای اولین بار قاعده جهان را برهم زد

همدان- خطیب جمعه شهرستان بهار گفت: انقلاب اسلامی برای اولین بار قاعده جهان را برهم زده و شعار «نه شرقی، نه غربی» را سر داد و بر روی پای خود ایستاد و کلمه توحید را در دنیا حاکم کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۰۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده در نمازجمعه این هفته شهر بهار با سفارش همگان به تقوای الهی و تسلیت ایام رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: همه اولیا و اوصیا(ع) تلاش کردند تا چگونه انسانی زندگی کردن و انسانی مردن را به ما بیاموزند، و رنج زیادی در این راه متحمل شدند تا با اطاعت از اوامر آنهاراه سعادت را طی کنیم و عاقبت بخیر شویم، بنابراین راه‌های خطر را که در سر راه ما است به کرار سفارش کردند.

وی افزود: از جمله رذایل اخلاقی که به ما سفارش کردند که باید از آن فاصله بگیریم تا به هلاکت نیفتیم، طمع است، و چقدر عمل خطرناکی است که علما و بزرگان هم باید لحظه به لحظه مراقب باشند، چرا که طمع دایره وسیعی دارد و همه اقشار و اصناف و جنسیت و در جاهای مختلف با مال و ثروت، شهرت، علم، مدرک و مسئولیت و ... افراد را در بر می‌گیرد.

خطیب جمعه شهرستان بهار اظهار کرد: امروز اگر می‌بینیم یکسری از افرادی انتصابات و مسئولیت‌های‌ مختلفی در نظام جمهوری اسلامی دارند، همه این‌ها ثمره خون بیش از ۲۴۰ هزار شهید است.

وی ادامه داد: برخی مسئولین به خاطر طمع خود در سمت و مسئولیت از کسانی که قرآن را آتش زدند به اشکال مختلف حمایت می‌کنند و حرفی از محکومیت عوامل ناامنی نمی‌زنند و این جز طمع مقام و ریاست و شهرت نیست و کسی که طمع‌کار شد دیگر نمی‌تواند خود را کنترل کند و به تدریج اعتقادات و خانواده را زیر پا می‌گذارد و ننگ و نفرین مردم را به دنبال خواهد داشت.

ارزنده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: روزی که جنگ آغاز شد، ملت ما در اوج بی کسی و مظلومیت بود و حامی نداشت و صدام ملعون با حمایت‌های استکبار جهانی، کشورهای منطقه از بیش از ۴۰ کشور نیروی جنگی و امکانات می‌گرفت و جنایات زیادی طی هشت سال انجام دادند تا انقلاب اسلامی را که برای اولین بار قاعده جهان را برهم زده و شعار «نه شرقی، نه غربی» را سر داد و بر روی پای خود ایستاد و کلمه توحید را در دنیا حاکم کرد، شکست دهد.

وی افزود: ایران مقاومت کرد و امروز با اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تحریم‌ها بعد از 40 سال عملاً خنثی می‌شود و در سازمان ملل رئیس جمهور  عکس سردار دلها را بالا می‌برد و از ترور سردار سلیمانی، بزرگ‌ترین قدرت در مقابل تروریست صحبت می‌کند و آمریکا و تروریست را محکوم می‌کند و با قدرت حرف انتقام می‌زند و در لحظه میلیون‌ها سایت خبری، خبرگزاری، ماهواره و... عکس را نشان می‌دهند و در کل جهان منعکس می‌شود؛ هیمنه استکبار بهم ریخته شده و بعد از ۴۳ سال دنیا باور کرده که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

امام جمعه شهرستان بهار گفت: با توجه به تبلیغات سوء فضای مجازی، یکسری سلبریتی از عمال خارجی‌ها در داخل کشور سم پراکنی می‌کنند و می‌بینید و خداوند متعال با اسباب طبیعت به اوج ذلت می‌کشاندشان،
و نظام با صلابت و اقتدار جلو می‌رود و تفکر توحیدی عالم گیر و قدرت‌های جهانی زمین‌گیر می‌شود اما نوجوانان متاسفانه با داعشی‌ها و کمونیست‌ها همراه شدند، وسط خیابان می‌ریزند و اغتشاش می‌کنند و به بهانه از دنیا رفتن یک فرد، چادر از زن مسلمان می‌کشند و مسجد آتش می‌زنند و به نیروی انتظامی و بسیجیان هتک حرمت می‌کنند و زنده زنده آتش می‌زنند.

وی اضافه کرد: کسانی که همیشه در سختی‌ها سیل، زلزله و کرونا در هر زمان کنار مردم بودند، این وقایع نه اولین بار بوده نه آخرین بار خواهد بود، دشمن هر لحظه در حال تفرقه افکنی است اما این روشن است که هیچ بلائی سر نظام جمهوری اسلامی نخواهد آمد و روز به روز مقتدر تر خواهد شد تا به دست صاحب اصلی خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار