فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نیکشهر:

وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند

نکوئی کفت: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخاسته و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۰۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر به همراه جمعی از پایوران و بسیجیان باحضوردر مسجد جامع اهل سنت شهرستان نیکشهر ،بعداز خطبه های نمازجمعه ،ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان داشت:هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

وی با اشاره به این مطلب که فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می‌بینند، وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند، افزود: ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

نکوئی بیان کرد: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ادامه داد: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخاسته و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان افزود: انگیزه حضور مردم ما دینی، عقیدتی و ملی بود، دفاع ما نبردی صددرصد شرافتمندانه بود و به همین دلیل حاضر نشدیم مقررات انسانی و اسلامی را در این جنگ زیر پا بگذاریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار