فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

هفته دفاع مقدس؛ هفته دفاع از ارزش ها و غیرت ایرانی است

زنجان - فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) گفت:هفته دفاع مقدس؛ هفته دفاع از ارزش ها و غیرت ایرانی است.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۳۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

سردارمحمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دوران جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد : دفاع مقدس فرصتی برای نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجاتها و دعاها و زنده نگه داشتن یاد خدا در دل رزمندگان بود که آنان قدرت روحی برای تحمل سختی های نبرد را ارزانی بخشید .

 

هفته دفاع مقدس؛ هفته دفاع از ارزش ها و غیرت ایرانی است

این مقام مسئول با بیان اینکه هفته گرامیداشت دفاع مقدس باید هفته دفاع از ارزش ها و غیرت ایرانی باشد افزود : هفته دفاع مقدس نشانه غیرت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های جهان و استکبار جهانی است.

 

 

سردار عباسی تاکید کرد : مثل همیشه لطف و عنایت خداوند شامل ملت مظلوم و مسلمان ایران شد و توطئه ای که برای براندازی اعتقادات و ارزشهای این ملت طراحی شده بود باعث محکم تر شدن پایه های نظام و تزلزل در ارکان کفر گردید . 

 

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در پایان خاطرنشان کرد : در دوران دفاع مقدس معنویات چون اقیانوسی عظیم در میان ملت و در میان رزمندگان آن دوران موج می زد  و در هشت سال دفاع مقدس خداوند کریم لحظه ای عنایتش را از ملت ایران دریغ نکرد و محبت و برادری را در میان ملت افزوده کرد و رشد و آگاهی و توان رزمی و خود باوری را در میان ملتی موحد ما متبلور ساخت .

 

 

ارسال نظرات