خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

پیام اصلی دفاع مقدس عزت ملی برای ایرانیان بود

همدان-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: پیام اصلی دفاع مقدس که به تمام دنیا مخابره شد عزت ملی برای ایرانیان بود که برای اولین بار یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن نیفتاد.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۰۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسین سوری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس یادآوری رشادت‌ها و زنده نگه داشتن روحیه دفاع مقدس در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان است.

وی گفت: بیان رشادت‌ها، روحیه جهاد و شهادت در جامعه نباید فقط معطوف به هفته دفاع مقدس باشد بلکه باید در طول سال ساری و جاری باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه یکی از برکات دفاع مقدس تشکیل سپاه و بسیج بود، افزود: از دستاوردهای دفاع مقدس روحیه خودباوری جوانان و صدور این تفکر و گفتمان به خارج از مرزها بود، دستاورد دیگر دفاع مقدس در آن مقطع زمانی شناسایی دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: پیام اصلی دفاع مقدس که به تمام دنیا مخابره شد عزت ملی برای ایرانیان بود که برای اولین بار یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن نیفتاد.

سوری گفت: دستاورد اصلی که ما همیشه آن را دنبال می‌کنیم و مدیون آن هستیم تثبیت نظام بود که جایگاه جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان نشان داد تا امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در دنیا شناخته شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد: بیش از ۱۵۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان به همت سپاه و بسیج اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات