پیشکسوتان دفاع مقدس قهرمانان واقعی این کشور هستند

در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان، از رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس شهرستان نیکشهر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۱۷۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازنیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر گفت: ایام دفاع مقدس دوران درخشان و ماندگار ایران اسلامی است که نمایانگر واقعی نبرد حق علیه باطل و استکبار جهانی می باشد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تحت منویات مقام معظم رهبری مقتدر و با صلابت روز به روز قله های پیشرفت و بالندگی را فتح می کند و بعنوان یکی از کشور های برتر در عرصه های بین المللی شناخته می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس قهرمانان واقعی این کشور هستند چرا که با گذاشتن جانشان در طبق اخلاص، عزت، سربلندی و آزادی کشور را تضمین کردند.

این مسئول اظهار داشت: به پاس قدر دانی از دلاور مردی های رزمندگان پیشکسوت ، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از ۱۲۵نفر از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان نیکشهر تجلیل شد.

نکوئی تصریح کرد: همزمان با مراسم تجلیل از رزمندگان پیشکسوت شهرستان نیکشهر ، سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس به صورت مستقیم پخش شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار