فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

نیروهای مسلح یزد آماده نقش آفرینی در جنگ شناختی دشمن هستند

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نیروهای مسلح یزد امروز در کنار مردم آماده نقش آفرینی در جنگ شناختی دشمن هستند.
کد خبر: ۹۴۵۸۱۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی، صبح پنجشنبه در مراسم نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان یزد ضمن قدردانی از گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و فاطمه الزهرا(س)، بسیج طلاب و سایر اقشار بسیج، یاد و خاطره شهدا به ویِژه شهدای اخیر فراجا و فرماندهان سپاه شهید از جمله شهید منتظرقائم، شهید ابراهیمی ترک، شهید عاصی زاده، شهید آقا بابایی، شهید قهاری سعید و شهید الله دادی را گرامی داشت.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس یادآور ایثار و مقاومت، استقامت و شهادت طلبی و ولایت‌مداری رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و متقدای خود خالصانه، آگاهانه و عاشقانه در دفاع از اسلام و ارزش های آن فداکاری کردند و امروز اقتدار و آرامش و پیشرفت ما در تمام عرصه های داخلی و بین المللی مرهون همان جانفشانی ها و ایثارگرهای شهدا و رزمندگان و صبر و استقامت خانواده های معظم شهداست.

زارع کمالی ادامه داد: امروز نیز اعلام می داریم که نیروهای مسلح در کنار مردم متدین، انقلابی، مقاوم و ولایتمدارمان با توکل به خداوند منان و توسل به ائمه اطهار(ع) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری همچون جهاد اصغر در مقابل نقشه های شوم دشمن در جنگ امنیتی، نفوذ، سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و رسانه ای و در یک کلام جنگ شناختی و جنگ ترکیبی دشمن، خواهند ایستاد و با جهاد تبیین و جهاد امیدآفریرنی نقشه های دشمن را نقش برآب خواهند کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: امروز نیز نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از دین خدا و در راستای اهداف انقلاب اسلامی یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت آماده جانفشانی هستند.

زارع کمالی از حضور تمامی نیروهای خواهر و برادر بسیجی و سپاهی، فرماندهان نیروهای نظامی استان، مسئولان استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس و ... قدردانی کرد.

مراسم رژه نیروهای مسلح امروز همزمان با هفته دفاع مقدس در بلوار دفاع مقدس صفائیه یزد برگزار شد.

ارسال نظرات