خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج در نایین

در اولین روز هفته گرامیداشت دفاع مقدس ،صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج با حضور امام جمعه و مسئولین ،در جوار گلزار شهدای امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۱۲۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین"همزمان با آغازهفته  دفاع مقدس ،مراسم صبحگاه نیروهای مسلح با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهان نظامی و انتظامی وبرخی از اعضای شورای تامین و اداری در جوار گلزار شهدای امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین برگزار گردید .

حجت الاسلام والمسلمین محمد مطهر خو امام جمعه شهرستان نایین در این صبحگاه مشترک طی سخنان کوتاهی اظهار داشت :هفته دفاع مقدس را به تمام بسیجیان و نیروی های نظامی و مردم شهرستان تبریک می‌گویم چرا که به ندای ولی امر زمانشان لبیک گفته و باعث تغییر تاریخ و نظام سلطه جهانی شدند.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روزهای گذشته تاکید داشتند، دفاع مقدس یک فرصت برای تبدیل تهدید به فرصت هاست چرا که اصل دفاع مقدس تبدیل تهدید هایی که نظام اسلامی را از همان ابتدا در خطر قرار داده بود ،به فرصت تبدیل کرد.

به گفته وی، مهم ترین کار در تبدیل تهدید به فرصت در دفاع مقدس، اتحاد بین ملت ایران بود که باید قدر دان آن باشیم.

امام جمعه نایین ضمن بیان ادامه دار بودن دفاع در حال حاضر گفت :با توکل برخدا و برنامه ریزی ، در برابر تهدیدات کنونی در فضای مجازی و حقیقی مقابله می کنیم و این رسالت ما و همه کسانی است که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار