خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین؛  

تلألو مهربانی خیر قزوینی با اهدای اقلام و تجهیزات امدادی به هلال احمر قزوین

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از اهدای اقلام و تجهیزات امدادی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توسط یک خیر قزوینی به این حوزه، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

قزوین_ حکمت اله هاشمی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته در این معاونت یک خیر قزوینی، در اقدامی خیر خواهانه برخی تجهیزات و اقلام امدادی را خریداری و به جهت مأموریت های امداد و نجات در اختیار حوزه معاونت امداد و نجات استان قرار داد.

وی افزود: خانواده اسمعیلی با نیت خیرخواهانه، تعدادی از تجهیزات و اقلام امدادی و پزشکی مورد نیاز حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان را به ارزش یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال خریداری و در مراسمی صبح امروز تحویل این حوزه دادند.

هاشمی اشاره کرد: اقلام و تجهیزات امدادی و پزشکی اهدایی شامل؛ ۳ دستگاه اکسیژن ساز ۱۰ لیتری، ۱۶ دستگاه گوشی و فشار سنج دیجیتال، ۱۸ دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی، ۱۵ عدد مانومتر،  ۱۷ عدد جامبگ برزنتی، ۳ عدد لانگ بک بورد،  دو عدد ساکشن شیشه ای و یک دستگاه ونتیلاتور است.

وی گفت: تجهیزات و اقلام امدادی و پزشکی اهدایی توسط این خانواده خیر با هماهنگی معاونت امداد و نجات استان و با توجه به نیازهای موجود خریداری شده که طی هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده توسط این معاونت در فعالیت ها، مأموریت ها و امدادرسانی های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: این خانواده خیر، هم استانی های عزیز و دیگر خیرین بزرگوار همواره با کمک‌های خود و اهدای اقلام و تجهیزات مختلف امدادی و غیره همراه ما بوده اند که امیدواریم ما هم بتوانیم در ارائه خدمات به بهترین نحو عمل کنیم و به این وسیله قدردان نیک اندیشی و خیرخواهی آنها باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها