حجت الاسلام تقوی:

جانفشانی های شهدا و ایثارگران در ثبات و قدرت کشور مؤثر است

مشاور و رابط رئیس جمهور در امور روحانیون گفت: جانفشانی های شهدا و ایثارگران و تاثیر آن در ثبات و قدرت کشور و حراست از آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) برای همه ما واضح و مبرهن است.
کد خبر: ۹۴۵۶۸۰۲
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در دیدار با پدر شهید محمد منطقی سعادتی که با حضور حجت‌الاسلام تقوی رابط رئیس جمهور در امور روحانیون صورت گرفت، تکریم خانواده شهدا و دیدار و دلجویی از آن ها را وظیفه خدمتگزاران مردم و نظام دانست و گفت: در این راستا در ماه های پایانی سال گذشته، طرحی با عنوان سپاس برای تهیه و اجرا شد.

جانفشانی های شهدا و ایثارگران در ثبات و قدرت کشور مؤثر است

وی با اشاره به اینکه براساس آن مدیران دستگاه‌های اجرایی در روز مشخصی برای دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران اعزام شدند، عنوان کرد: علاوه بر اینکه به دنبال اجرای انبوه جلسات و جبران امور عقب مانده استان هستیم، این دیدارها را از اهم برنامه های خود و مدیران قرار داده ایم.

استاندار البرز مطرح کرد: طی مدت هشت ماه حدود ۹ هزار دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران با حضور مجموعه مدیران استان البرز صورت گرفته است و در نظر داریم این دیدارها را تا پایان سال جاری به ۱۶ هزار مورد برسانیم.

به گفته عبداللهی، از خانواده های شهدا و ایثارگران و به ویژه پدر شهید منطقی سعادتی که از روحانیون فعال و موثر استان البرز است، انتظار می رود در جهت ایجاد شور و پویایی در مساجد همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و احصای کمبودها و نیازها در این راستا ما را همراهی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی، مشاور و رابط رئیس جمهور در امور روحانیون نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام و قدردانی رئیس جمهور به خانواده شهید منطقی سعادتی، گفت: جانفشانی های شهدا و ایثارگران و تاثیر آن در ثبات و قدرت کشور و حراست از آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) برای همه ما واضح و مبرهن است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا و قدردانی از ایثار آن ها برای مسئولان تداعی گر اهداف نظام است و اینکه باید برای این مردم و حفاظت از کیان کشور، ایثارگری کرد، از اقدامات و برنامه های ویژه استان البرز در راستای حفظ کرامت خانواده های شهدا و ایثارگران قدردانی و از آن ها به عنوان الگویی برای کشور یاد کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها