فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت:

سپاه ۱۵ تانکر ۲۰ هزار لیتری آب شرب به پایانه مرزی ریمدان منتقل کرده است

سرهنگ سارانی گفت: سپاه شهرستان چابهار با هدف تسریع در امر خدمت رسانی به زائران غیر ایرانی اربعین حسینی ۱۵ تانکر ۲۰ هزار لیتری آب شرب به پایانه مرزی ریمدان منتقل کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۶۵۵۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی، فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگاربسیج در راستای خدمت رسانی به زائران پاکستانی که از مرز ریمدان وارد استان می شوند گفت: زائران پاکستانی حرم اهل بیت(ع) برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین از مرز های شرقی کشور وارد ایران می شوند، و معمولا بعد از زیارت شهرهای مقدس قم و مشهد از طریق مرزهای غربی کشور وارد کشور عراق می شوند.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان تنها مسیر زمینی ورود زائران پاکستانی به کشور عراق است، که زائران پاکستانی از طریق مرزهای میرجاوه و ریمدان که در شهرستان دشتیاری قرار دارد، وارد کشور می شوند.

سرهنگ سارانی حضور گروه های جهادی در مرز ریمدان و توزیع آب آشامیدنی به زائرانی که در حال ورود به کشور و انجام کارهای اداری هستند، جهت مقابله با هوای گرم و استوایی مرز ریمدان را از کمک های موثر آنها دانست و تصریح کرد: از  ۳۱ مرداد تاکنون سپاه شهرستان چابهار با برپایی موکب و احداث آشپزخانه صحرایی با مشارکت جبهه مردمی انقلاب اسلامی نسبت به تامین صبحانه و ناهار برای زائرین پاکستانی در حال خدمت رسانی در مرز ریمدان است.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه سپاه شهرستان چابهار  با هدف تسریع در امر خدمت رسانی به زائران غیر ایرانی اربعین حسینی ۱۵ تانکر ۲۰ هزار لیتری آب شرب به پایانه مرزی ریمدان منتقل کرده است، تصریح کرد: به علت نیاز مبرم جهت خدمت رسانی به زائران در مرز ریمدان پیمانکاران سپاه شهرستان چابهار با انتقال آب از بند انحرافی شیرگوار به طول بیش از ۱۰۰ کیلیومتر به پایانه مرزی ریمدان یک اقدام کاملا جهادی انجام دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه نیرو های سپاه مستقر در پایانه مرزی ریمدان علاوه بر خدمات رسانی به زائرین امنیت آنها را نیز تامین می کنند، خاطرنشان کرد: در گیت شمالی منطقه آزاد چابهار یک موکب از طوایف بسیجی مستقر شده و به زائرین پاکستانی خدمت رسانی می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار