خبرهای داغ:

تمهیدات مدیریت شهری شاهرود در پیاده روی دلدادگان اربعین

شاهرود_شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تمهیدات لازم جهت پیاده روی دلدادگان اربعین صورت گرفته است، گفت: تمامی امکانات و ظرفیت‌های این مجموعه از آمادگی کامل برخوردار است.
کد خبر: ۹۴۵۶۵۴۹
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵

تمهیدات مدیریت شهری شاهرود در پیاده روی دلدادگان اربعینبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در حاشیه بازدید از مسیر پیاده روی اربعین و محل برگزاری موکب شهرداری شاهرود با بیان اینکه فضا سازی محیطی در طول مسیر اجرایی خواهد شد، افزود: برگزاری موکب شهرداری شاهرود، آمادگی نیرو‌های خدمات شهری جهت نظافت و رفت و روب مسیر، آماده باش خدمات حمل و نقل شهری جهت انتقال زائران پیاده روی جاماندگان حسینی، ارائه خدمات مناسب فضای سبز و آتش نشان شهرداری شاهرود از جمله تمهیدات لازم این مجموعه بوده که در این مراسم با شکوه با نظم و ترتیب خاص، به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
او ضمن بیان این مطلب که در راستای برگزاری باشکوهتر این مراسم شهرداری شاهرود از تمامی امکانات خود استفاده خواهد کرد تا این مراسم همچون سنوات قبل باشکوهتر از هر سال اجرایی شود، افزود: این مجموعه به جهت ارائه خدمات مطلوب از آمادگی لازم برخوردار است.
شهردار شاهرود با تاکید بر ضرورت ایمنی شهروندان، اظهار کرد: اقدامات ترافیکی در راستای تسهیل عبور و مرور، ایمنی شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار