مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:

مراسمات اربعین حسینی مردمی شود

مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت مردمی در برگزاری مراسمات اربعین حسینی، گفت: مردمی کردن مراسم ها به باشکوه برگزارشدن آن کمک شایانی می کند.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۵۰
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، ستاد اربعین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی ؛ امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه یکی از نشانه های مومن زیارت اربعین می باشد افزود: اربعین یکی از شاخص ترین برنامه های جهان اسلام می باشد که لازم است ضمن باشکوه برگزارشدن در سطح دنیا منعکس شود.

سرهنگ حمید یحیی پور؛فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه دراین مراسم حمایت و پشتیبانی لازم از سوی همه ارگان ها و نهادها را در برپایی و با شکوه برگزارشدن خواستار شد .
وی با اشاره به سین برنامه از اقدامات ستاد مراسم اربعین گفت و تصریح کرد: مراسم اربعین از ساعت ۱۰/۳۰ تا نماز ظهر ادامه دارد و به منظور اقامه نماز ظهر و عصر در حرم آقاسید جلال الدین اشرف به امامت آیت الله فلاحتی در تلاش می باشیم .
یحیی پور از پخت و توزیع ۱۵ الی ۱۷ هزار ناهار صلواتی به همت خیرین ستاد اربعین اشاره داشت و گفت : در خدمت به زائران و باشکوهی مراسم اربعین هماهنگی به جد نیروهای امداد ، ایستگاه سلامت ، مستقرشدن پزشک ، آماده باشی بیمارستان ها ، تامین آب شرب ، کنترل ترافیکی و امنیتی لازم می باشد .

سرهنگ پاسدار رضا رنجبر مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان دراین جلسه با تاکید به بالا بردن ضریب ایمنی مراسم از ظرفیت مردمی گفت و افزود: مردمی کردن مراسم ها به باشکوه برگزارشدن آن کمک شایانی می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار