مدیر عامل باشگاه مقاومت بسیج استان زنجان:

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بسیج استان زنجان برگزار می‌شود

زنجان _ مدیر عامل باشگاه مقاومت بسیج زنجان از برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بسیج استان زنجان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۱۸۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

رضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اعلام این خبر اظهار داشت:مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بسیج استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ناصر شهبازی در زنجان برگزار می‌شود. 

 

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بسیج استان زنجان برگزار می‌شود

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات استانی بوده و بین ورزشکاران شهرستانی برگزار می‌شود، تصریح کرد:نفرات اول هر وزن به مسابقات قهرمان کشوری بسیج (انتخابی تیم باشگاه مقاومت بسیج کشور) که به میزبانی رامسر برگزار خواهد شد، اعزام خواهند گردید. 

 

 

 

مدیر عامل باشگاه مقاومت بسیج زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات هر ساله به مناسبت های مختلف و در رده های سنی مختلف برگزار می‌شود، عنوان کرد:امسال این مسابقات در ده سنی بزرگسالان و در  وزن های 57،61،65،70،74،79،86،92،87،125 کیلوگرم برگزار می گردد. 

 

 

 

این مسئول با اشاره به زمان و مکان برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بسیج، گفت:این مسابقات روز جمعه 18 شهریور ماه سال جاری در محل سالن کشتی جهان پهلوان تختی زنجان برگزار می‌شود. 

 

 

 

نجفی در پایان خاطرنشان کرد:ورزشکاران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره   09191414086 تماس حاصل نمایند. 

 

 

 

گفتنی‌است شهید ناصر شهبازی در تاریخ۳ دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ با اصابت  گلوله در جزیره  بوارین به فیض شهادت نائل شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار