به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر صورت گرفت

برگزاری کلینیک سیار قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) استان بوشهر در شهرستان دشتی

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر گفت: تعداد 70 واحد صنعتی و معدنی متقاضی از خدمات مشاوره حضوری کارشناسان قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) و سایر دستگاه های اجرایی مدعو در این برنامه بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۴۵۵۳۶۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و به منظور ارائه خدمات مشاوره ای حضوری به واحدهای تولیدی در راستای رفع موانع تولید ، کلینیک سیار بسیج با حضور کارشناسان اداره کل صنعت ومعدن و تجارت استان بوشهر، منابع طبیعی، اداره کل بازرسی استان ،بانک سپه ،کانون وکلای استان.جهادکشاورزی ، قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان برگزار گردید.

محسن مشتاقی مدیر سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر با اشاره به اهمیت موضوع عنوان کرد: بررسی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی از جمله اهدافی بود که در این برنامه اجرا شد.

همچنین ایشان گفت: خدماتی در راستای رفع موانع تولید، شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان، بهبود فضای کسب و کار و غیره از جمله موضوعات مهم در برگزاری کلینیک صنعت بسیج می باشد.

وی تصریح کرد: تعداد 70 واحد صنعتی و معدنی متقاضی از خدمات مشاوره حضوری کارشناسان صنعت، معدن و تجارت، قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) و سایر دستگاه های اجرایی مدعو در این برنامه در جهت تحقق شعار سال و رفع مشکلات تولید واحدهای صنعتی و معدنی بهره مند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار