رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز داده دادگستری در ۲۰ استان کشور/مراکز داده در دادگستری‌های کل کشور استانداردسازی می‌شود

کاظمی فرد گفت: در حال حاضر در بیش از ۲۰ استان مرکز داده دادگستری آنها به بهره‌برداری رسیده و باقی استان‌ها در دستور کار است.
کد خبر: ۹۴۵۵۲۹۵
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه صبح امروز در آیین افتتاح مرکز داده دادگستری استان مرکزی گفت: امروز مرکز داده دادگستری استان را بهره‌برداری می‌کنیم و این مرکز محل نگه‌داری داده‌های قوه قضائیه است و برای اینکه بتوانند این داده‌ها را در شرایط استاندارد و یک فضای مطمئن نگه‌داری کنند این مرکز تأسیس و بهره‌برداری شد.

کاظمی فرد اظهار کرد: هدف‌گذاری کردیم در تمامی مراکز دادگستری کشور بتوانیم مراکز نگه‌داری داده‌ها را تأسیس و بهره‌برداری کنیم و این یک نمونه از آن است که گامی در راستای اطمینان بخشی حفظ داده‌ها و حفظ کیفیت خدماتی است که دادگستری به مردم ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی بیشتر و با کیفیت‌تر در راستای استفاده از فناوری نوین و هوشمند سازی قوه قضائیه مهم‌ترین هدف بهره‌برداری از مراکز داده است.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: پایه‌گذاری سرورهای مطمئن در داده برای اینکه خدمتی به مردم ارائه می‌شود پایدار باشد و جلوگیری از قطعی و کندی‌های شبکه از دیگر اهداف بهره‌برداری از مرکز داده دادگستری است.

کاظمی فرد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در بیش از ۲۰ استان مرکز داده دادگستری آنها به بهره‌برداری رسیده و باقی استان‌ها در دستور کار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار