خبرهای داغ:

آغاز چهاردهمین کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده‌ها در دانشگاه صنعتی شاهرود

شاهرود_چهاردهیمن کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده‌ها و تحلیل تصمیم با همکاری دو انجمن ایرانی تحلیل پوششی داده‌ها و تحقیق در عملیات، در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۱۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

آغاز چهاردهمین کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده‌ها در دانشگاه صنعتی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، چهاردهمین کنفرانس بین المللی پوششی داده‌ها و تحلیل تصمیم از نهم شهریور ماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی در دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز و تا یازدهم این ماه ادامه دارد.
دکتر مجتبی غیاثی دبیر علمی همایش، تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش را یکصد و پنجاه مقاله عنوان کرد و گفت: این تعداد توسط ۳۰ نفر از کارشناسان داخل و خارج کشوری داوری شده است.
او اضافه کرد: چهل مقاله به صورت حضوری و پنجاه مقاله نیز به صورت مجازی پذیرفته شده که در پایان همایش، علاوه بر اعطای گواهینامه معتبر، مقالات پذیرفته شده در دفترچه‌ای چاپ و در اختیار دیگران قرار می‌گیرد.
دکتر غیاثی، با بیان اینکه کارگاه‌ها و وبینار‌های این همایش به صورت مجازی برگزار می‌شود گفت:وبینار محدودیت‌های فنی توسعه متاورس در دانشگاه ها، مقدمات تحلیل پوششی داده‌ها برای نوآموزان و کاربران، تحلیل پوششی داده‌های معکوس: روش‌ها و کاربردها، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، روش تحقیق و مقاله نویسی و تئوری باور و تحلیل پوششی داده‌ها در حاشیه همایش به صورت مجازی برگزاری می‌شود.
دکتر رضا کیانی ماوی از دانشگاه استرالیا و پروفسور دکتر اندرو دلنیتز از دانشگاه آلمان در آیین افتتاحیه چهاردهیمن کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده‌ها و تحلیل تصمیم به عنوان مهمانان ویژه به ایراد سخنرانی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها