در آئین اختتامیه دوره یاوران ولایت مطرح شد؛

رمز پیروزی مجاهدان فی سبیل الله فهم آیات قرآنی است

کد خبر: ۹۴۵۴۷۱۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، به همت بسیج دانش آموزی پاکدشت دوره آموزشی یاوران ولایت باحضور فرماندهان بسیج دانش آموزی جنوب شرق استان تهران در مرکز آموزش امامت شهرستان پاکدشت به مدت دو روز برگزار شد.

سرداراحمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در آئین اختتامیه و یادواره شهدای مدافع حرم این دوره آموزشی گفت: فرق دفاع مقدس ما و رزمندگانمان با جنگ هاو ارتش های دیگر جهان اعتقاد پاک و خالص و هدف متعالی ایشان در مبارزه با شیاطین بود.

 ذوالقدر با اشاره به فضای معنوی و پاک جبهه ها افزود : اگر افراد معمولی با گرایش های متفاوت هم در این فضا قرار می گرفت متحول میشد.

وی در ادامه تصریح کرد : اگر ما امام زمان خویش را نشناسیم و از ولی فقیه تبعیت نکنیم ، قطعاً گمراه خواهیم شد و بدانیم کار بجایی خواهد کشید که با ذکر الله اکبر به جنگ امام زمان خویش خواهیم رفت و چه بسا که تاریخ به ما نشان داده است که شیطان با وعده ملک ری و غنیمت جنگی کاری کرد که مسلمانان به مقابله با امام زمان خویش برخاسته و ایشان و یارانشان را به شهادت رساندند .

احمد ذوالقدر با اشاره به تحولات منطقه در چند روز پیش گفت : شیاطین به دنبال آن هستند که راهپیمائی عظیم و میلیونی اربعین راه نیوفتد امّا بدانند که سخت در اشتباه محاسباتی اسیر اوهام هستند.

فرمانده سپاه سید الشهداء (ع) در پایان افزود: فضای مجازی با طراحی و تولید محتوای بی ارزش و پوچ به دنبال ادراک سازی منفی در ذهن جوان ماست و اگر ما نتوانیم با اقدام به موقع و کسب سواد لازم به جنگ آنها برویم ، ضربه سنگین خواهیم خورد و یکی از مهم ترین راهکارهای موثر دنباله روی از مکتب پاک شهداست.

گفتنی است این دوره آموزشی با حضور ۶۰نفر از فرماندهان بسیج دانش آموزی از شهرستان های ورامین ، قرچک، پیشوا در دو روز به میزبانی بسیج دانش آموزی شهرستان پاکدشت در مرکز آموزشی امامت برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار