تحقق تمدن اسلامی در گروی توجه به نخبگان است

مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحقق تمدن اسلامی در گروی توجه ویژه به نخبگان هر کشور است
کد خبر: ۹۴۵۴۷۰۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

به گزارش بسیج از پیرانشهر، علی بیگدلی در نشست سیاسی نخبگان شهرستان، اظهار کرد: ما باید به اهداف و آرمان‌ها توجه داشته باشیم، چراکه ما ملتی هستیم که تحقیر نمی پذیریم و رسیدن به تمدن اسلامی مستلزم توجه نخبگان و خواص می‌باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در اوایل تصدی رهبری در سال ۶۸ مردم و مسئولین را به پویایی اقتصادی با تکیه بر روحیه و نگاه انقلابی دعوت کردند.

بیگدلی بیان کرد: ساخت موشک‌های دوربرد در سایه نگاه انقلابی بوده و در پرتو این قدرت نظامی به جایی رسیده ایم، که به صورت آزادانه و بی محابا عین الاسد، گلوبال هاوک و ... آمریکایی را در منطقه هدف قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: بحران غذایی در جهان برنامه کشورهای ابرقدرتی است، که با مدیریت مواد غذایی، سوخت و تسلیحات سعی در دست گرفتن قدرت جهانی دارند.

بیگدلی خاطرنشان کرد: تکیه بر آیات الهی مدیریت کشور را تضمین می‌کند، که این تکیه بر قرآن در بسیاری از اتفاقات کشور صورت گرفته است.

در این نشست سرهنگ جلیل نقشی‌قره باغ فرمانده سپاه این شهرستان ضمن خیر مقدم به مدعوین با اشاره به سخنانی نخبگان جامعه را ثروت عظیمی دانست که با رویکرد انقلابی باعث پیشرفت کشور و نمایش اقتدار ایرانیان در جهان شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار