خبرهای داغ:

رتبه اول پیاده سازی طرح‌های ترافیکی در استان به شاهرود تعلق گرفت

شاهرود_شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شاهرود رتبه اول پیاده سازی طرح‌های ترافیکی در استان را، از آن خود کرد، گفت: این شهر با ۸۰درصد کاهش تلفات رانندگی رتبه اول اجرای طرح‌های ترافیکی را در استان بدست آورد.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۰۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

رتبه اول پیاده سازی طرح‌های ترافیکی در استان به شاهرود تعلق گرفتبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در حاشیه افتتاح پروژه رینگ شمال غربی (بلوار پیامبر اعظم) با بیان اینکه شهرداری شاهرود ۶۷درصد طرح‌های ترافیک مطرح و مصوبه شده در شورای ترافیک را اجرایی و در راستای تامین ایمنی و تردد شهروندان و بالا بردن سطح ایمنی گام‌های بلندی را برداشته است، افزود: این شهر با بهترین اتاق مانیتورینگ ترافیکی-نظارتی و نصب ۷۵دوربین نظارتی در کنار ۲۴دوربین ترافیکی ظرفیتی بالا در این حوزه را بدست آورده است.
او با تاکید بر اینکه احداث ۶میدان در دوره قبل مدیریت و ۶میدان دیگر در ۹ماهه سپری شده دور جدید مدیریت از جمله اقدامات در این حوزه بوده است که ۳میدان آن در هفته دولت به بهره برداری رسیده، ابراز داشت: ایمنی تامین کننده آرامش مردم است و مدیریت شهری شاهرود در این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه پروژه رینگ شمال غربی از سالیان سال در طرح تفضیلی گنجانده شده، ولی تا کنون اجرایی نشده بود، اظهار کرد: افتخار داریم اعلام کنیم امروز ۲فاز این پروژه را اجرایی و فاز سوم در دستور کار اجرا قرار گرفته است.
احمدی در پایان یا بیان اینکه اجرای این پروژه امکان دسترسی از میدان ورزشی تا سمت خروجی شهر میدان الغدیر را فراهم می‌سازد، عنوان کرد: ایجاد مسیری زیبا با چشم اندازی زیباتر، ایمنی و بهبود عبور و مرور، کاهش مصرف سوخت و ... از جمله اهداف این پروژه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار