خبرهای داغ:
هادی سیاسی؛

دشمن به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب است

استاد معلمی؛ کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به گسترش فرهنگ انقلابی ایران در جهان، گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۵۶
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، استاد معلمی بیان داشت :آمریکا در طی این مدت انواع فشارهای اقتصادی را علیه ملت ایران اعمال کرد تا بلکه از این طریق بتواند مردم را از انقلاب دور کرده و آنان را بدبین کند ولی مردم همواره با حضور خود در عرصه‌های مختلف پاسخی محکم به آمریکا می‌دهند.

این کارشناس با تاکید بر لزوم توجه به نقش و اثرگزاری جمهوری اسلامی در جهان بین‌الملل بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک تحول بزرگ در ایران و یک اثرگزاری مؤثر در عرصه بین‌المللی داشته است.
وی با اشاره به عصبانیت آمریکا از این تحولات، افزود: امروز فرهنگ انقلابی کشور ما واقعاً روی ملت‌ها تأثیر گذاشته است و آثار آن را هم در منطقه و هم خارج از منطقه می‌بینیم.
وی با اشاره به اینکه استکبار همواره با کینه‌توزی و ایجاد توطئه و فتنه در پی ضربه زدن به انقلاب است، تصریح کرد:دشمن تلاش می‌کند که دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را کمرنگ کند که خوشبختانه مردم همانطور مقام معظم انقلاب در گام دوم انقلاب فرمودند به رشد بالای سیاسی رسیده اند، تمام این حرکت‌ها را خنثی می‌کند
وی افزود: باید دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در بین جوانان و نوجوانان در سطح وسیع تبیین و تشریح شود و نسل سوم و چهارم انقلاب با این دستاوردهای عظیم آشنا شوند.
این برنامه به همت بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد در سالن اجتماعات بنیاد فرهنگی آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی) ویژه بسیجیان فرهنگی این شهرستان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها