مسئول بسیج اقشار سپاه امام رضا(ع):

دشمن از وحدت و انسجام ملت ایران نگران است

مسئول بسیج اقشار سپاه امام رضا(ع) با بیان این که امروز انقلاب اسلامی به مغز اروپا صادر شده، گفت: قدرت های جهانی با نگرانی از این موضوع به دنبال بهانه جویی هستند زیرا دشمن از وحدت و انسجام ملت ایران نگران است.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۲۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزای بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ محمد حسین عفت پناه مسئول بسیج اقشار سپاه امام رضا(ع) در همایش خدمت رسانی تخصصی بسیج ادارات به مردم حاشیه شهر و روستا‌های استان خراسان رضوی گفت: ایمان، ایثار و شجاعت، ویژگی های یک بسیجی است که در دامن فرهنگ اصیل و غنی اسلامی رشد کرده است.

وی ایمان به خدا و عمل صالح را دو شاخصه مهم مسئولان در خدمت گذاری به مردم برشمرد و افزود: وجود مسئولین بی منت و با اخلاص از ظرفیت های امروز انقلاب است که نخبگان ما می توانند از آنها استفاده کنند و راهکار بدهند.

مسئول بسیج اقشار سپاه امام رضا(ع) یادآور شد: در دوران قبل از انقلاب استکبار جهانی به کشور ما ورود کرده و عزت ملت را مصادره کردند در حالیکه دولت ما اختیاری نداشت.

عفت پناه با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست که انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای‌ بسیار زیادی است، تصریح کرد: در بحث عزت مردم، وضعیت کنونی مردم به هیچ وجه قابل قیاس با قبل از انقلاب اسلامی نیست؛ چراکه در قبل از انقلاب، مردم با توهین، تحقیر و فشار زندگی می‌کردند و محمدرضا شاه خودش غلام حلقه به گوش بیگانگان بود.

وی تاکید کرد: این دستاوردها به قدری چشمگیر است که دشمنان این مرز و بوم را وادار به دشمنی می‌کند.

مسئول بسیج اقشار سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: ملت ایران پیامبر اسلام (ص) را الگو قرار داده و راه ایشان را ادامه می‌دهند و این موضوع با محاسابات غرب نمی‌گنجد.

عفت پناه با بیان این که امروز انقلاب اسلامی به مغز اروپا صادر شده، گفت: قدرت های جهانی با نگرانی از این موضوع به دنبال بهانه جویی هستند زیرا دشمن از وحدت و انسجام ملت ایران نگران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار