با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع)؛

نشست هم‌اندیشی پایگاه شهیده واعظی حوزه حضرت آسیه(س) برگزار شد

جلسه هم اندیشی پایگاه شهیده واعظی با حضور سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و خانم میرقیصری مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۲۰۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست درباره برنامه های ابلاغی درسال ۱۴٠۱، بررسی نقاط ضعف و آسیب های فرهنگی و اجتماعی در محل، ارائه راهکار جهت بهبود عملکرد معاونت ها در جهت رسیدن به اهداف انقلاب و خدمت رسانی به جامعه هدف، ارائه برنامه های آموزشی و اجرای برنامه های مختلف در جهت تقویت و ارتقاء سطح معنوی اهالی محله سه مسکن مهر گفتگو و تبادل نظر شد.

همچنین چند نفر از اعضای شورا گزارش مختصری از فعالیت های خو درا ارائه و نیز انتقادات و مشکلات و برنامه های پیشنهادی خود را مطرح کردند.

سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه در این نشست گفت: انشاالله این خدمت و وقت گذاری خالصانه و جهادی که شما بسیجیان بزرگوار دارید موجبات سعادت شما در دنیا و آخرت را فراهم کند.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی، هم افزایی و تعامل بیشتر با تمام فعالین که در محلات و مجتمع‌ها و مسجد هستند بتوانیم زمینه خدمات بیشتری را نسبت به گذشته برای جامعه پیرامونی مسجد و محله و مجتمع فراهم سازیم و بخشی از کم وکاستی را در عرصه های معیشتی، بصیرتی و تربیتی و فرهنگی و اخلاقی را جبران کنیم.

انتهای پیام/زمانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار