پیام تبریک سازمان بسیج ورزشکاران به رئیس جدید کمیته ملی المپیک

سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی، انتخاب محمود خسروی‌وفا را به سمت ریاست کمیته ملی المپیک و همچنین انتخاب نواب رئیس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۹۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شد و طی آن محمود خسروی‌وفا به عنوان رئیس و غلامرضا نوروزی به عنوان نایب رئیس و مهین فرهادی‌زاد به عنوان نایب رئیس بانوان انتخاب شدند.

به همین مناسبت، سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی به منتخبین این انتخابات تبریک گفت.

پیام تبریک سازمان بسیج ورزشکاران به رئیس جدید کمیته ملی المپیک

در این پیام آمده است:

«انتخاب شایسته حاج محمود خسروی‌وفا به ریاست کمیته ملی المپیک اتفاق مثبتی است که با نگاهی به سوابق درخشان مدیریتی ایشان به عنوان یک مدیر ارزشی و توانمند، می‌تواند نویدبخش روزهای خوشی برای ورزش ایران باشد. همچنین انتخاب دکتر غلامرضا نوروزی و همچنین سرکار خانم فرهادی‌زاد به عنوان بازوهای اجرایی آقای خسروی‌وفا و اعضای هیأت اجرایی نیز در پیشبرد سریع‌تر اهداف ورزشی و ارزشی مؤثر خواهد بود.

سازمان بسیج ورزشکاران ضمن تبریک به محمود خسروی‌وفا رئیس، دکتر غلامرضا نوروزی نایب رئیس و سرکار خانم فرهادی‌زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک و اعضای هیأت اجرایی اعلام می‌دارد از هیچگونه کمک و یاری در ارتقا سطح قهرمانی و پهلوانی در ورزش دریغ نمی‌کند و آماده است در این راستا و در هماهنگی با این عزیزان، گام‌های مؤثری برای برافراشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بالاترین قله‌های افتخار بردارد.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار