استاندار چهارمحال و بختیاری:

800مدرسه در چهارمحال و بختیاری نیازمند تخریب و بازسازی است

حیدری ضمن تأکید بر ضرورت بازسازی 800مدرسه در استان چهارمحال و بختیاری از وزیر آموزش و پرورش خواست دستوری برای جایگزینی یکهزار و ۳۰۰ معلم دارای شرایط بازنشستگی استان صادر کند.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۸۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری در دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان، گفت: طرح‌های راکد زیادی در استان احیا شده است، سفر ریاست جمهوری به استان برکات زیادی داشت و با تزریق اعتبارات سفر، انگیزه برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام بالا می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در هفته دولت در استان ۳۱۴ طرح افتتاح و بهره‌برداری رسید، همچنین ۹۱ طرح کلنگ‌زنی شد، قطعا با تزریق اعتبارات سفر ظرف دو سال شاهد تحرک و رونق در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری است، گفت: اما با این وجود، مناطق محروم بسیاری در این استان وجود دارد که برای محرومیت‌زدایی باید اقدامات ویژه صورت بگیرد.

حیدری تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های سردسیر در کشور محسوب می‌شود، بنابراین زمان اجرای عملیات عمرانی محدود است و باید اعتبارات در ماه‌های ابتدایی سال تزریق شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی انسانی متعهد برای جذب در مجموعه دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: کادرسازی در دانشگاه فرهنگیان باید مورد توجه قرار بگیرد و اجازه ندهند فضا خالی شود.

وی با تاکید بر اینکه ۸۰۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری نیازمند تخریب و بازسازی است، گفت: همچنین در این استان بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد وجود مدارس کانکسی در استان هستیم، هزار و ۳۰۰ معلم شرایط بازنشستگی دارند که به یکباره پست‌ها خالی می‌شود، برای حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش دستورات لازم صادر شود.

حیدری با بیان اینکه تعدادی از معلمان درخواست انتقال از مناطق محروم به مناطق برخوردار را دارند، یادآور شد: باید برای رسیدگی به این درخواست‌ها برنامه‌ای تدوین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش هزینه نیست، امیدواریم با یک برنامه‌ریزی صحیح شاهد تحول اساسی در این حوزه باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار