یکپارچگی و همدلی رمز موفقیت / توسعه بدون امنیت امکان پذیر نیست

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رمز موفقیت امت اسلامی وحدت کلمه است و در استان نیز این یکپارچگی و وحدت به عینه دیده می شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۳۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حسین مدرس خیابانی در دیدار با سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: خدا را شاکریم که کارهای فراوانی در استان انجام شده که این کارها اول در سایه فضل و لطف خداوند و دوم امنیتی بوده که فرماندهان و رزمندگان برقرار کرده‌اند، انجام گرفته است.

وی با اشاره به حدیث امیرالمومنین (ع) در رابطه با مراتب ایمان افزود: تکیه گاه همه ما خداست لذا باید همه امور را به او واگذار کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توسعه، پیشرفت و آبادانی بدون امنیت مفهومی ندارد لذا همه اقدامات در ذیل امنیت تعریف می شوند.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم به برکت نیروهای نظامی و انتظامی امنیت خوبی در استان برقرار شده و ما دیگر معضلی به نام تهدیدات امنیتی نداریم.

مدرس خیابانی ادامه داد: اگر امروز توانسته ایم ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه، راه آهن، گاز و سایر پروژه های عمرانی را در استان به بهره‌برداری برسانیم به برکت همین امنیتی بوده که در منطقه برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ چیزی برای یک کشور مهم تر از امنیت نیست اذعان کرد: اینکه ما توانسته ایم با وجود فقدان بنگاه‌های بزرگ اقتصادی رتبه چهارم اشتغال در کشور را کسب کنیم مرهون همین امنیت هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: باید تمام ظرفیت های خود را برای پیشرفت استان به میدان بیاوریم.

وی با تاکید بر کار خالصانه و برای مردم ادامه داد: کار میدانی لازمه توسعه استان است لذا این در میدان بودن اولویت دولت سیزدهم به صورت ویژه بوده است.

مدرس خیابانی بیان کرد: پیگیری مداوم برای حصول به اهداف و رسیدن به نتیجه دلخواه اهمیت فراوانی دارد که نمونه آن را می توان در پروژه انتقال آب دریای عمان دید و ما نیز تلاش می کنیم تا این پروژه را زودتر به سرانجام برسانیم.

وی عنوان کرد: در سند تحول دولت ۶ عامل برای پیشرفت و توسعه یک کشور آمده است که خوشبختانه هر ۶ عامل در استان وجود دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر ۸ هزار نفر در معادن استان مشغول به کار بوده و همچنین میزان تولیدات معدنی استان در پنج ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر رشد داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار