خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار:

فعالیت‌های جهادی گوشه‌ای از بستر تقویت و خدمت رسانی به مردم است

همدان-مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار گفت: فعالیت‌های جهادی گوشه‌ای از بستر تقویت و خدمت رسانی به مردم است و ‌خدمت بی منت و جهادی بسیجیان به مردم یکی از افتخارات ما است.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۹۰
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
فعالیت‌های جهادی گوشه‌ای از بستر تقویت و خدمت رسانی به مردم است

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به سخنی از امام (ره) مبنی بر اینکه «محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است»، اظهار کرد: زنده نگه داشتن محرم و صفر باعث بيداری ملت‌های مسلمان می‌شود و امروز ما باید پرچمدار انقلاب اسلامی باشیم و فداکاری سید الشهدا(ع) و یاران باوفایش را برای همگان تبیین کنیم.

وی افزود: پایگاه بسیج خواهران کوثر، با هدف زنده نگه داشتن نهضت قیام عاشورا، برنامه‌هایی در دهه اول و دوم محرم از جمله مراسم سوگواری، روضه خوانی و نشست‌های روشنگری با سخنرانی حجت‌الاسلام حسنی، روحانی روستا با تبیین ویژگی‌های قیام عاشورا و شخصیت شهدای عاشورا با توجه به اهمیت جهاد در راه دین را برگزار کرد.

مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار عنوان کرد: به یاد قدم‌های اسرای قافله کربلا؛ بسبجیان پایگاه مسیر حسینیه صاحب الزمان(عج) تا امامزاده سبزپوش روستا را پیاده‌روی کردند و در تجمع رهروان زینبی ضمن روضه خوانی؛ توهین به شهید حاج حسین همدانی را محکوم کردند.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم و برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و مسابقات نقاشی و کاردستی و قصه‌گویی همراه با معرفی کتاب؛ در حاشیه مراسمات عزاداری در هیئت‌ها و مکان‌های مختلف حسین آباد عاشوری برای کودکان ۳ الی ۸ سال مهد قرآن نور الثقلین نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

رضایی با اشاره به فعالیت‌های جهادی این پایگاه گفت: فعالیت‌های جهادی گوشه‌ای از بستر تقویت و خدمت رسانی به مردم است و ‌خدمت بی منت و جهادی بسیجیان به مردم یکی از افتخارات ما است.

وی افزود: در همین راستا بررسی و رفع مشکلات بهداشتی روستا و مبارزه با کرونا و همکاری مسئولین روستا با کادر درمان، جلسه شورای بهداشتی روستا با حضور پزشک روستا و شورای اسلامی و دهیار و فرمانده پایگاه کوثر در مرکز جامع سلامت روستای حسین آباد عاشوری به صورت منظم برگزار می‌شود.

مسئول پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری شهرستان بهار عنوان کرد: همچنین بازدید روزانه از نانوایی‌های روستای حسین آبادعاشوری با هماهنگی شورای اسلامی و دهیاری برای افزایش کیفیت طبخ نان، آبرسانی با تانکر به منازلی که آب شرب ندارند و پرداخت وام‌های قرص الحسنه مرکز نیکوکاری حضرت زهرا(س) و صندوق قرض الحسنه پایگاه کوثر به اهالی روستا در راستای رفع مشکل در حال اجرا است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار