توسط کانون بسیج مهندسین صنعت شرکت توزیع برق استان ایلام انجام شد

احداث و اصلاح 11 کیلومتر شبکه برق جهت تامین زیرساخت اسکان زوار اربعین حسینی در ایلام

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به اینکه این طرح جهت تامین زیرساخت های اسکان زوار اربعین حسینی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در این راستا 70 نفر نیرو نظارتی و عملیاتی در قالب 13 اکیپ اجرایی و 20 خودرو سبک و سنگین بکار گرفته شده است.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۳۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به اینکه این طرح در قالب بیست و سومین مانور جهادی جهت تامین زیرساخت های اسکان زوار اربعین حسینی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در این راستا 70 نفر نیرو نظارتی و عملیاتی در قالب 13 اکیپ اجرایی و 20 خودرو سبک و سنگین بکار گرفته شده است.

وی افزود: در این طرح علاوه بر اصلاح ۱۱ کیلومتر  شبکه روشنایی معابر با حدود ۴۰۰ دستگاه چراغ   توسعه روشنایی معابر به طول ۳ کیلو متر با ۱۰۰ دستگاه چراغ در دستورکار قرار گرفت.

مهندس محمدی مسول بسیج مهندسین صنعتی استان نیز ضمن بازدید از مراحل این مانور ضمن خداقوت به کارکنان و مهندسین بسیجی شرکت توزیع گفت: با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با همکاری ادارات تخصصی همکار در جهت حل مشکلات زیر ساختی اردوگاه موقت اربعین در منطقه خوش اب و هوای پارک جنگلی چغا سبز زواری که از مرز مهران  به این اردوگاه منتقل میشوند اوقات خاطره انگیز  را داشته و با کمترین مشکلی اسکان موقت شده  و سفر امنی را در ادامه داشته باشند و از پای کار بودن مجموعه شرکت توزیع و مدیر جهادی و کارشناسان مربوطه قدر دانی مینمایم.

لازم به ذکر است این اردوگاه در جنوب شرقی شهر ایلام به مساحت دو هکتار در حال آماده سازی بوده و امکان استقرار تا سی هزار نفر دران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار