با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه؛

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در خلیل آباد برگزار شد.

آئین بزرگداشت روز خبرنگار، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهی، مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه خلیل آباد و جمعی از اهالی رسانه در سالن جلسات سپاه ناحیه خلیل آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۷۵
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

در ابتدای این مراسم که  به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه خلیل آباد برگزار شد ؛ کاردان مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه با اشاره به اهمیت شغل خبرنگاری و ارزشمند دانستن آن گفت : خبرنگاران حتی در شرایط نامساعد جوی و بحرانی نیز در صحنه‌های مختلف حاضر می‌شوند و باید ذوق و استعداد خود را در مسیر حق‌گویی و عدالت‌خواهی به کار بگیرند و آزاداندیش باشند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری اصحاب رسانه به واکاوی نیاز دارد، اضافه کرد: مطالبه‌گری باید در راستای عدالت‌خواهی و منصفانه باشد تا خبرهای صحیح و به دور از ابهام دست مردم برسد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران برای نقد منصفانه باید حقایق را آنگونه که هست منعکس کنند نه آنگونه که خودشان می‌خواهند زیرا حق و حقوق مخاطبان نیز آن را ایجاب می‌کند.

کاردان توجه به اخلاق حرفه‌ای و پرهیز از سوگیری رسانه‌ای را نیز یادآوری کرد و افزود: خبرنگار منصف و حرفه‌ای فارغ از هرگونه گرایشی سعی می‌کند تا حقایق را منعکس کند.

محمد حسن مقدم ، فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد در ادامه مراسم از اصحاب رسانه خواست تا در راستای امیدآفرینی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گام بردارند و افزود: دشمنان برای تزریق یاس و ناامیدی در سطح جامعه تلاش می‌کند در حالی که این نظام مقدس رو به جلو حرکت می‌کند و بر همین اساس نیز تقویت جبهه خودی در مقابل دشمنان جزو رسالت‌های خبرنگاران است.

وی در ادامه خبرنگاران را به امیدآفرینی فراخواند و بیان کرد: اصحاب رسانه اگر دلسوز شهرستان هستند باید همسو با مردم و مسئولان در مسیر توسعه منطقه‌ حرکت کنند و منصفانه قلم بزنند.

 هفدهم مرداد روز خبرنگار است اما به دلیل تقارن با ایام دهه نخست محرم، برگزاری این مراسم به امروز موکول شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها