خبرهای داغ:

«بسیج»زیباترین جلوه مشارکت مردم

فرمانده بسیج اصناف سمنان گفت: بسیج، زیباترین جلوه مشارکت مردم در حل پیچیده ترین مشکلات اجتماعی است که امام راحل(ره) با نگاه و درک بسیط خویش آن را بنیان نهادند.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۷۰
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده بسیج اصناف سمنان در پیامی هفته بسیج اصناف را تبریک گفت و اظهار داشت: امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یک پارچگی است که جامعه را به سمت ارزش های متعالی اسلام رهنمود می کند و بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.

محمد دیابی گفت: چهارم شهریورماه با گرامیداشت آغاز هفته بسيج اصناف بزرگداشت جان فشاني هايي است که براي سربلندي و سرافرازي اين سرزمين از طرف اصناف و بازاريان صورت گرفته است.

وی افزود: بي ترديد نامگذاري چهارم شهريور نقطه عطفي است در تاريخ کشور تا شور انقلابی، صمیمیت ، ایثار و گذشت و ایمان سرشار و تقواي الهي را در قالب بسيج باز تعريف کند و آن را به يک خواست عمومي در دفاع از آرمان هاي متعالي انقلاب در کنار مردم تبديل کند.
فرمانده بسیج اصناف سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج اصناف و سالروز نامگذاری این روز بنام بسیج اصناف را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص اصناف سمنان به فرماندهان پایگاه های بسیج ،بسیجیان  بسیج اقشار ،دیگر بسیجیان اصناف شهرستان سمنان تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار