رسانه ها خدمات موثر نظام را تبیین کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: رسانه های جمعی باید خدمات موثر و گسترده نظام در همه عرصه ها را تبیین کنند.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۹۲
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

به گزارش بسیج از چالدران، حجت الاسلام محمد قنبری در گردهمایی اصحاب رسانه و افسران جنگ نرم، اظهار کرد: امروزه یک جنگ تمام عیار مجازی و رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جریان است و باید ضمن برنامه‌ریزی و اقدام پدافندی در برابر جنگ شناختی و ادراکی دشمن که منجر به دفع و خنثی‌سازی عملیات آن‌ها می‌شود، در طرح‌ریزی و اجرای عملیات آفندی در برابر دشمنان ایران اسلامی نیز هوشمندانه عمل کنیم.

وی داشتن سواد رسانه‌ای و اشرافیت مدیران  شبکه‌های اجتماعی در عرصه فضای مجازی به دلیل گستردگی بسیار آن حائز اهمیت دانست و گفت: انتظار داریم فعالین عرصه فضای مجازی و اصحاب رسانه در چنین موقعیت حساس نسبت به خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام  اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه گری نکته‌ای است که باید مورد نظر رسانه‌ها در تمام سطوح باشد افزود: یکی از رسالت های مهم و ذاتی رسانه ها، مطالبه گری است که باید با رعایت انصاف به این رسالت خود عمل کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران  با اعلام اینکه  رسانه ها باید مطالبه گر بوده و در کنار آن خدمات مؤثر نظام را بازگو کنند افزود: امروزه دشمنان اسلام در تلاش هستند، دستاوردهای نظام را در زمینه های مختلف کم رنگ جلوه دهند

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار