امام‌جمعه مهریز:

دولت برای تثبیت قیمت‌ها در کشور بکوشد

امام‌جمعه مهریز گفت: دولت برای مهار گرانی‌ها و تثبیت قیمت‌ها که شاهد نوسان پرشتاب آن هستیم باید در کشور بیش از گذشته بکوشد.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۹۵
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر مهریز افزود: تورم و گرانی‌ها فشار مضاعفی بر اقشار مختلف مردم و محرومان وارد کرده است.
وی ادامه داد: دولت نباید همه مسائل را به خارج از کشور و برجام گره زند، چون دشمنان فقط به دنبال رسیدن به منافع خود و سود بیشتر و حفظ قدرت خویش فکر می‌کنند.

امام‌جمعه مهریز بیان کرد: توجه جدی به حقوق بگیران و کارگران که درآمد آن‌ها ثابت است موضوع مهمی است که دولت و مسئولان نباید هیچگاه از آن غافل شوند.
محی‌الدینی اظهار کرد: دولت باید نسبت به بیان عملکرد و بیلان کار خود به صورت مستمر و منظم در فضای مجازی و حقیقی اطلاع رسانی کند تا مردم در جریان اقدامات قرار گیرند.
وی بیان کرد: اگر دولت در امور فرهنگی و رسانه‌ای خود ضعیف برخورد کند قطعا دشمنان سوء استفاده کرده و مسائل و خدمات دولت و نظام را غیر واقعی نشان می‌دهند.

امام‌جمعه مهریز گفت: باید مردم در جریان امور و فعالیت‌های دولت سیزدهم که دولتی مردمی، انقلابی و میدانی است قرار گیرند که این موجب اعتماد و امید در جامعه و جوانان است.
محی‌الدینی به اهمیت تحقق شعار‌ها و برنامه‌های دولت به خصوص عدالت محوری و فساد ستیزی اشاره کرد و تداوم آن را به عنوان یک برنامه محوری و مطالبه عمومی خواستار شد.
وی بیان کرد: کارمندان در دستگاه‌های اجرایی که در اصل کارگزار نظام هستند باید با تعهد کاری، تمامی وقت خود را صرف حل مسائل و خدمت به مردم و کشور کنند.

امام‌جمعه مهریز اظهار کرد: برطرف کردن مشکلات مردم، برخورد مناسب و مسئولانه با ارباب رجوع، پاک دست بودن و رعایت اخلاق و انضباط جزو وظایف کارمندان است.
محی‌الدینی به ویژگی‌های بارز اخلاقی و خدمات شهیدان رجایی و باهنر در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: همه مردم به خصوص مسئولان در نظام انقلابی و مردمی باید با الگوگیری از شهیدان دولت برای خدمت مخلصانه به آحاد جامعه پیشگام باشند.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز، به مناسبت هفته دولت امروز در جمع نمازگزاران مهریز سخنرانی و گزارشی از فعالیت چندماه ارائه داد.
وی از بهره برداری درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مهریز تا اوایل سال آینده، تکمیل و به بهره برداری رسیدن ساختمان پزشکی قانونی مهریز تا پایان سال و احداث زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید صدوقی به زودی خبر داد.

گفتنی است؛ امام جمعه مهریز از زحمات نماینده عالی دولت در شهرستان جناب دکتر دهقان بنادکی تشکر و از ایشان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

ارسال نظرات