تجدید میثاق مسئولان کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در نخستین روز از هفته دولت/ استاندار خطاب به مدیران: در هفته دولت به مردم خدمت‌رسانی بیشتری ارایه کنید

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج با آرمان های شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۲۲
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،سید علی احمدزاده به همراه معاونین و دیگر مسئولان استانی در نخستین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: انقلاب اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و یاد و خاطره همه شهدا خصوصا شهید بزرگوار مدافع حرم شهید همدانی که برای ما یک الگوی جاودانه است را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به نام‌گذاری اولین روز هفته دولت به نام ولایت افزود: در هفته دولت پروژه‌هایی که در بخش راه، آب، بهسازی روستاها و دیگر حوزه‌ها بوده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و کلنگ برخی از پروژه‌ها هم به زمین زده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لیست کامل این پروژه‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد تا مردم در جریان آنها باشند، گفت: بالغ بر ۴۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در این هفته افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از جمله می‌توان به آبرسانی به ۲۲ روستا، گازرسانی به مناطق روستایی در بخش عمرانی و بازگشت واحد‌های صنعتی و تولیدی به همت این دولت به چرخه تولید و افتتاح چند پروژه اقتصادی اشاره کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این هفته میزبان مسئولان کشوری خواهیم بود و میهمانی از هیات دولت پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج سخنرانی خواهد کرد.

احمدزاده ادامه داد: هفته بعد هم میهمان کشوری خواهیم داشت و بعد از هفته دولت هم استان میزبان یکی از معاونین رئیس جمهور خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان ابر پروژه‌هایی دارد که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و مردم از آنها بهره‌مند می‌شوند.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین خطاب به  مدیران اجرایی استان تاکید کرد:در هفته دولت به مردم خدمت‌رسانی بیشتری ارایه کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: شهداء با خونشان میثاق با ولایت را اثبات کردند و از خودشان گذشتند تا کشور، دین و حکومت الهی بماند تا با هم تا به سمت خدا برویم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما در جوار شهدایی هستیم که زنده هستند؛ مقام شهدا ویژه‌ست باید قدردان شهیدان باشیم قدردان این نعمت‌الهی باشیم.

احمدزاده با اشاره به وجود پربرکت خانواده شهیدان گفت: خدا به واسطه شهیدان رحمتش را برای ما نازل کند.

وی بیان کرد:  حدود 100 زائر از استان  کهگیلویه و بویراحمد عازم اربعین هستند از همگان درخواست دارم هر چه توان دارید برای خدمت‌رسانی به زائران استان انجام دهید.

احمدزاده اظهار داشت: لیاقت داریم زائرانی از پاکستان و دیگر کشورها از استان ما برای رفتن به کربلا عبور می‌کنند که این خود نعمتی است.

استاندار در پایان خطاب به مسئولین استانی و شهرستانی گفت: برای رفتن به عراق هر کاری برای زوار انجام بدهیم برکت دارد هر چه می‌توانید برای اهل‌بیت به‌خصوص امام حسین و زوار ایشان انجام بدهید.

تجدید میثاق مسئولان کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در نخستین روز از هفته دولت/ استاندار خطاب به مدیران: در هفته دولت به مردم خدمت‌رسانی بیشتری ارایه کنیدتجدید میثاق مسئولان کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در نخستین روز از هفته دولت/ استاندار خطاب به مدیران: در هفته دولت به مردم خدمت‌رسانی بیشتری ارایه کنیدتجدید میثاق مسئولان کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در نخستین روز از هفته دولت/ استاندار خطاب به مدیران: در هفته دولت به مردم خدمت‌رسانی بیشتری ارایه کنیدتجدید میثاق مسئولان کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در نخستین روز از هفته دولت/ استاندار خطاب به مدیران: در هفته دولت به مردم خدمت‌رسانی بیشتری ارایه کنیدتجدید میثاق مسئولان کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در نخستین روز از هفته دولت/ استاندار خطاب به مدیران: در هفته دولت به مردم خدمت‌رسانی بیشتری ارایه کنیدتجدید میثاق مسئولان کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در نخستین روز از هفته دولت/ استاندار خطاب به مدیران: در هفته دولت به مردم خدمت‌رسانی بیشتری ارایه کنیدتجدید میثاق مسئولان کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در نخستین روز از هفته دولت/ استاندار خطاب به مدیران: در هفته دولت به مردم خدمت‌رسانی بیشتری ارایه کنید

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار