کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن در صنایع پتروشیمی خوزستان راه اندازی می شود

نشست هم اندیشی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان و جمعی از اعضای شورای سازمان بسیج مهندسین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۰۹۱
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، این جلسه در راستای بررسی مشکلات صنایع پتروشیمی و ارائه راهکارهای مناسب برای افزایش بهره وری پتروشیمی های استان تتشکیل شد.

دکتربرزگر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر ضمن اعلام دغدغه هایی که در این خصوص وجود داشت، گزارشی از اتفاقات موجود در پتروشیمی، تولیدات پتروشیمی، ظرفیت تولید و اشتغال این صنعت، مشکلات صنعت پتروشیمی ارائه کردند و خواستار این بودند که نخبگان سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در این راستا به آن ها کمک کنند.

در ادامه دکتر زاهدی نیا مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان ضمن ارائه گزارش از نقش بسیج مهندسین صنعت و معدن در صنایع مختلف خاطرنشان کرد: کلیه ظرفیت های نخبگان بسیج مهندسین صنعت و معدن در اختیار صنایع استان بخصوص پتروشیمی ها خواهد بود و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهند کرد.

زاهدی نیا با اشاره به اینکه کارگروه ویژه ای در خصوص صنایع پتروشیمی تشکیل خواهد شد اظهار کرد: کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن در صنایع پتروشیمی راه اندازی می شود تا بتوان بصورت مشترک کارگروه هایی در راستای بررسی موانع و مشکلات صنعت پتروشیمی و راه حل مناسب برای افزایش تولید و اشتغال در استان تشکیل داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار